Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sette inn 2 frys egg på tirsdag.I naturlig syklus. Tok en eggløsning sprøyte i kveld som jeg fikk beskjed om. Men jeg fikk ikke noe beskjed om å bruke crinone..Vet ikke om de glemte å si det...

Jeg skulle egentlig sette inn egg for noen uker siden når jeg gikk på Progynea.Da fikk jeg beskjed om å begynne å bruke crinone 2 dager før innsetting.Men forsøket ble avbrutt pga en follikel.. Jeg skal ringe mandag å spørre. Men hvis jeg skulle ha begynt 2 dager før så er det jo en dag for sent... Hva tror dere? ( jeg har hatt en sa for 1 ogett halvt år siden)

Også en ting til... Jeg har jo eggløsning nå,.. Tror dere vi kan prøve på egen hånd og? Litt privat spørsmål kanskje:) Turte ikke spørre på klinikken nemli.. Så greit å ha dere og spørre da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! det er ikke vanlig å ta crinone etter innsett i naturlig. Noen ganger gjør de det allikevel, f.eks. om du har hatt flere aborter. Men da skal du begynne innsettdagen etter du kommer hjem. Grunnen er jo at kroppen er i naturlig balanse og skal da produsere progesteron selv om du blir gravid. Jeg tok heller ikke el.sprøyte men el-test i steden og inn 2 dager etter pos. test. Du bør ikke ha sex, det kan da hende du blir gravid naturlig, setter inn 2 egg og får trillinger....noe som er risiko.

Skrevet

Tusen takk! Du svarer meg så mye du:)

Så synd det ikke gikk for deg denne gangen. Er det lenge til du kan sette inn igjen eller? Har du flere på frys? Det er så utrolig tungt og leit når det ikke går..

Jeg fikk pos test i går(fredag) Men skal sette inn først på tirsdag. Syns det var litt lenge men.. På ul i går så hadde jeg visst to store egg. Så det hadde fort blitt firlinger kanskje..:)

Ha en så fin helg du kan da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...