Gå til innhold

Hva med navnet på mi datter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så lyst å spørre dere hva dere synest om navnet på mi datter! Her inne får jeg i allefall ærlige svar :) Hun heter Anna Rosa, og er oppkalt etter mormora mi. Tvillingbroren heter Johan. Tror folk har litt problem med å bruke Rosa navnet.. Hun blir ofte bare kalt Anna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var fint jeg!!:) Litt annerledes, sikkert et navn folk må venne seg på å bruke, men jeg synes det var fint!:) Jenta vår heter Ida Sofie, men de fleste sier bare Ida selv om jeg hver gang presiserer at "hun heter Ida SOFIE"..:P Skjønner ikke at folk ikke kan si hele navnet...:P

Skrevet

Det var et flott navn synes nå jeg da, og jeg ville brukt begge navnene. Er ikke det mest uvanlige jeg har hørt heller, men spesielt endog. Jeg ser ikke hvorfor folk vil ha problemer med det. Veldig fint! :-)

Skrevet

Veldig fint! At det er oppkalling gjør det enda finere synes jeg:-) Det er ikke uvanlig at folk bare sier et av to navn, så det er ikke sikkert det har så mye med at de ikke vil bruke Rosa. Hvis dere vil at hun skal bruke begge navnene, må dere si det høyt å tydelig! Hehe. Datteren vår har to navn og etter kort tid ble det til at bare det ene ble brukt...

Skrevet

Tusen takk dere. Det var hyggelig å høre:)

Skrevet

Ååå, det var et veldig vakkert navn! Er selv veldig glad i Anna da min elskede farmor heter det.

Bare vær nøye med å bruke hele navnet selv, da tar vel de fleste det etterhvert. :)

Skrevet

Jeg synes det var et veldig fint navn som hun kan være stolt av !:-)

Skrevet

Kjempefint navn! Passet veldig godt sammen de to! :)

Skrevet

Jeg har en gutt som heter Ole Alexander. Far(som jeg ikke er sammen med) og resten av hans familie sier bare Alexander, jeg og min familie bruker begge. Når han begynte på skolen sa de bare Ole. Så han blir kalt så mangt:)

Skrevet

datteren min heter Emma Miella,alle sier bare Emma,selv om jeg bruker begge navnene på henne når di spør...hjemme sier jeg bare emma til henne:)

Skrevet

Til Snupp

Håper du har Ole Aleksander filibombombom bøkene :-)

klem

Skrevet

Anna Rosa er nydelig og litt gammeldags romantisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...