su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Tenkte i hovedsak å bruke den som sovevogn i bhg til min gutt på snart 1 år, men er veldig greit om den er god å trille! Er det god plass til tykk vinterpose? Er det ellers andre +/- med vogna? ca pris? Takk for svar!
Blopp1 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Ja,dette lurer jeg og veldig på,da jeg vurderer å kjøpe denne vogna. Jeg synes den virker som ei veldig god trille,og jeg har ikke lest noe negativt om den ennå :-))))) Håper noen kan hjelpe oss...........
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Har aldri hatt vognen, men har vurdert den ;-) Det jeg syns er posetivt: 1. Fin å se på. 2. Full liggestilling. Negativt: 1. Tung å snu. 2. Altfor liten plass til barnet.
Minnie Mom Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Vi har den og er veldig fornøyd. Liggelengde er 90 cm, kanskje litt trangt med voksipose, men går fint med dunpose. Kjempefin kalesje med mange funksjoner, god å trille og lett å slå sammen. Har egentlig ikke noe å utsette på den. Fotbrettet kan justeres og det er jo bra når barnet skal sove. Handlekurven er helt ok. Har ikke opplevd at den er tung å trille, klart det er tyngre enn å trille en 3 hjuling, men som en 4 hjuls vogn er den bra synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Helt topp vogn! Koster ca 3000 kroner. Den er litt smalere enn andre vogner men det går helt fint med en dunpose og ytterdress i den. Den er LETT å trille. Grei handlekurv noe veldig få vogner egentlig har. Du kommer til den også med sovende unge liksom. Stor lun kallesje. HAr hatt den i 1/2 år og brukt den minst en gang daglig (trilling) i byen, på ferie, soving, snø, grus, asfalt og det meste egentlig. Både minsten på 6 mnd og eldstemann på 2 stortrives i den. Og den er fin å trille. Selvfølgelig er lufthjul bedre i skog og mark, men hvert sitt behov. Fungerer helt topp.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2009 Hmm.. tror jeg får ta minien med meg på vognshopping! Putte både han og pose oppi vognene for å teste;) Har voksi nå, men må nok ha en lengre pose til neste vinter. Går nok for en dunpose da..
Blopp1 Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Har du tid/lyst,så blir jeg glad om du skriver noen ord her inne etter du har vært på vognshopping :-)))) !!! Jeg bor ett stykke fra nærmeste vognbutikk,så jeg har ikke mulighet til å dra dit for å vurdere timmy vogna...................
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Si ifra om dere bor i oslo-akershus-buskerud og kunne tenke dere og kjøe en timmy fra 2008 i fashion brun da:) 1800,- (med fottrekk, kjøpt ny for 3000)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2009 Blopp1.. Det gjør ikke jeg heller desverre, så aner ikke når det blir.. Bor i Nordland langt inni en fjord, og det er ikke så ofte vi er inne i "storbyen".. Men jeg kan alltids skrive noen ord når jeg har vært der uansett:) Skal du ha vogna nå til sommeren? Tror ikke vi kjøper før til høsten skjønner du, kommer litt an på økonomien;)
Blopp1 Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 He he he :-)))))ja,sånn går d når vi bosetter oss i grisgrendte strøk ;-) ! Jeg tenkte egentlig at jeg skulle ha vogna nå,men d blir nok så jeg venter litt. Jeg skal ha den i bilen,greit å ha ei trille liggende der. Til daglig bruker jeg simo-vogna mi,og i bhagen har junior ei carena sprint vogn.............................så som du sikkert skjønner,så har ejg ikke akkurat noe akutt behov for denne vogna akkurat nå:-). Ser d er flere som skriver at nypris på den er 3000kr,men jeg har sett den på nettet for rundt 2500kr.................
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2009 Hehe ja da lider du ingen nød:) Vi har en Emmaljunga sportsvogn som han bruker nå, regner med den holder ut sommeren, men så må vi ha noe mer lett/romslig til høst/vinter med tykk pose og bhg soving.. Syns ikke det er helt enkelt med alle disse vognene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå