MissB&babyM Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har noen forslag til mellom navn til Raphael/Rafael?..Enten foran eller bak navnet..
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Kjenner én som heter Raphael, og han bor i Madrid. Synes for øvrig også navnet bør få bo der..
MirandaC Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Raphael passer til gutter som bor i Sør-Amerika eller Spania. Har sønnen din latinske gener, så syns jeg han heller bør få et navn som Nicholas, Maximillian. Maximillian er utrolig fint på latinske gutter, kallenavn Millian. ;-) En av mine favoritter! Ellers synes jeg Enrique er utrolig fint! Kjenner en 2-åring som heter d her i Norge, kjempefint! Synes det passer her også
Liicha Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg syns Rafael er kjempe fint ! passer like godt til norske barn synest jeg har selv en liten bror med det navnet ) Er ikke så flink på mellomnavn, men jeg kan komme med noen forslag:) Rafael/Raphael: Alexander Leander Andre kom ikke på flere, de er ganske vanlige da men synest de passet litt allefall ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå