Frøken Freken Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Vaskemaskinen vår gikk i stykker på onsdag og huseier insisterer på å finne ut hva som er feil selv. I vår felles kjeller står deres maskin, men kona hans vil ikke at vi skal få bruke den! Og her sitter jeg med en haug utgulpa og utbæsja barneklær! Faen i helvete. (Vet det ikke er noe dere kan gjøre med dette, men likavel.)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 uff det der hørtes sykt kjipt ut. Synes dere kan kreve å få bruke maskinen deres jeg evn at de betaler for at alt vaskes på renseri.. da får vel pipa en annen lyd vil jeg tro. Hvor lang tid har han sagt at han skal bruke på å få maskinen ferdig?? må vel skjønne at dere har behov for å vaske når det er en liten baby i hus!
husmus &2 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Oi oi oi, her har jeg masse sympati og empati! Vi har også en nogenlunde udugelig huseier. Det er noe galt med luftingen i denne leiligheten så han må skifte alle vinduene. Vi må derfor bo et annet sted mens dette gjøres. Men når skal dette skje spør du? Neimen om jeg vet... I mellomtiden påfører jeg vårt lille barn potensiell astma og allergiplager senere i livet. Don´t ask. Og...Siden du ikke får lov å bruke vaskemaskinen deres, så informer dem om at du vil sende klesvasken din til rens i mellomtiden og regningen til han. Tilbake til Finn jeg går...
Gjest mphs Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Det tar nok tid når man skal reparere en maskin. Vi har måttet reparere vår to ganger og det har tatt 3 uker den ene gangen og 5 uker den andre gangen. Har dere vaskemaskinen inkludert i husleieprisen så ville jeg nok sagt at jeg skulle brukt deres eller fått redusering i husleien for å betale på et vaskeri.
Frøken Freken Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 JA det er inkludert i husleien. Heldigvis skal vi flytte i april, inn i vårt eget flunka nybygde hus. Han brukte et halvt år på å skaffe ny komfyr, til slutt måtte vi true med å holde igjen på husleia. SLik leiemarkedet er nå nytter det jo ikke å true med å si opp leieavtalen - med liten snuppelure er det ikke aktuelt å bo noe annet sted midlertidig heller.
Septemberprinsen Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Kjære venn, kom til oss og lån maskin anytime!!!!
Frøken Freken Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Takk for det! Jeg har jo folk i nabolaget som jeg kan vaske hos, men det er jo ikke så jævlig praktisk. (Beklager mye banning her i dag, men det tåler du;) Det er mest prinsippet. At jeg syns han er en idiot, og kona er enda verre. Og at det er synd på meg. Stakkars, stakkar meg. Du må forresten slette noen meldinger i postkassen din.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Aargh, noen damer nyyter å utøve makt, om enn på en litt sær måte..Vaskemaskinen er sikkert hennes "domene", og nå føler hun vel behov for å markere revir...Prøv å heve deg over d, eller eventuelt legg haugen m bæsj- og gulpestinkende klær på trammen deres, hehehe...
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 er selv irritert på huseier, men på en annen måte, det er en kompiss av oss som ikke eier folkeskikk, å vi må rømme leiligheten hver helg for han har fest. er så grusomt lytt å det driter han i. bryr seg ikke om aten liten baby prøver å sove om natta eller at vi kansje prøver å se film, men istaden må vi høre "dunk dunk" musikk hele natta, når vi ber han ta hensyn får vi til svar at det er han som bor der, at det er hans hus... grrrrr... er ikke bare om natta, holder på med musikk nå også, mens jeg sitter med snuppeluren i fange å prøver å trøste. GLEDER meg til å flytte ut neste uke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå