Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei lurte på om du kan se om alt går bra i dette svangerskapet er 6 år siden sist og er veldig bekymret. Jeg har termin 09.09.09 og jeg er født 16.07.83 Lurere også på om det er en eller to og hvordan kjønn hvis du føler noe på det. Takker masse for svar
monca*84*j12 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Trur dette går bra jeg.. Eneste jeg føler er noen svangerskaps vondter.. Kvalme og en del kynnere... Føler bare en... Fantastisk termin dato! Jeg trur du får det motsatte av det du har fra før.. har du to av samme kjønn?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Hei ja jeg har 2 gutter fra før. og plages med kvalme nå og hofteproblemer, med stråling i ryggen
monca*84*j12 Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 da blir det jente... Det var det jeg følte først også.. Men så kom følsen av motsatt av det du har.. om du skjønner.. hehe.. Se positivt på kvalmen, jo kvalmere du er jo friskere er barnet.. Leste en artikkel her faktisk om det.. At kvalme var et godt tegn.. Lykke til og kos deg!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Ja med begge guttene var jeg mye kvalmere enn nå...nå er det bare kvalme men nesten ikke oppkast mens med guttene spydde jeg i nesten 7 mnd og gikk ned 10 kg, mens nå har jeg allerede lagt på meg nesten 2 hehe Tusen takk for svar. Kan Du kanskje svare på en ting til? Ser du noe angående forholde vårres med svigermor samboer er født 18.10.76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå