Gå til innhold

Teutonia mistral og easywalker sky...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Trenger erfaringer med noen av disse vognene, da jeg vurderer en lettere sportsvogn enn den jeg har. Er også interessert i disse vognene som bagvogn, da jeg evt kanskje kommer til å bruke dem videre når lillegutten evt får ett søsken. Positive og negative erfaringer mottas med takk:-)

Fortsetter under...

Jeg liker mistral medre enn EW sky. De er like store, men sky var så vinglete.

Jeg har mistral som hovedvogn og EW classic som andrevogn - for meg er det perfekt.

Bag til EW er ganske liten, men funker fortsatt til min på fire mnd med dunpose oppi.

Hvilken vogn har du nå da?

Jeg synes bagen til sky er romslig jeg, classic sin er mindre.

Jeg har hatt sky som nr. 2 vogn, og synes den har vært en prima trehjuling. Jeg opplevewr ikke at den er vinglete. Den har noen minuser, men de finnes blant de fleste trehjulinger desverre.

- Den mangler regulerbart fotbrett

- Synes den er litt lite lun på vinterstid, da jeg ikke kan vende sitttedelen mot meg.

Ellers synes jeg mistral virker veldig fin som en vogn med fire hjul. Pent design, lett, kan ha barnet vend fra og mot deg og den virker komfortabel for barnet.

Regner med at du ønsker en vogn som er lett og blir kompakt sammenlagt. Siden dette kjennetegner både mistral og sky.Tenker at avgjørelsen ligger i om du vil ha tre eller fire hjul kanskje?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...