Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei allihopas! Da nærmer eggeløsning seg ) Og jeg tenkte at denne gangen skulle jeg prøve å forberede meg litt på diverse kjerringråd og tips.. Jeg har bla hørt at man skal ligge med beina i været og slike ting.. men mine damer, her kommer litt a mit problem.. hehe.. Jeg er en kort person, og meste av fettet jeg har er på magen og pupper, og de gangene jeg har prøvd å legge beina bak hodet som jeg klarte i ungdommen.. hehe.. så stopper det lissom litt opp av seg selv.. hehe.. SÅ! Er det noen som har samme "problem" tro? For jeg føler også at det lissom renner litt raskt ut igjen.. Så nå må jeg finne på noe lurt
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Skjønner problemet:) men tror egentlig ikke det har noe å si om du ligger med bena i været eller ikke;) Jeg tror et få tall av de som blir gravide ikke blir det av å ligge med bena til værs..hehe.. men lykke til uansett:) Håper det fort blir et lite vidunder hos deg også
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Tror ikke dette med å holde beina høyt hjelper noe spesiellt..gjørivertfall ingen forskjell...men du får be mannen din hjelpe deg og holde de oppe da hvis du absolutt må gjøre det:P
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror absolutt av tyngdekraften i hvertfall får svømmerne fortere fremover i kjeden. Jeg la pute under rumpa jeg, slik at hoftene ble løftet opp, på den måten holdt sæden seg litt lenger der inne. Men jeg tror nok ikke det er avgjørende:-D Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 gjør som hun over her sier, og strekk føttene opp mot veggen, (mens du ligger i senga) om du ligger mer eller mndre helt inntil veggen får du beina ret til vers
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svarene ) Da har puta blitt tatt i bruk så håper på at det har vært effektivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå