Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har hørt at det kan være litt trøbbel med de bilene når de bikker 100 000 km. Men jeg har ingen erfaring med det. Skal kjøpe "ny" bruktbil. Ikke stasjonsvogn. Barnet mitt er så stort nå at jeg har bare en trille bak i bilen. Men det må være plass til be safe izi combi sete da. Det setet står litt rett i den bilen jeg har nå (seat leon). Noen som har dette setet i en golf f. eks? Ikke lett å vite hvilket bilmerke en skal se etter nei..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Franske biler er noe dritt. Hold deg langt unna!!! Toyota er vel de mest driftsikre bilene. Men jeg har aldri hatt en så jeg vet egentlig ikke
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Ja det er vel det jeg også har hørt om franske biler.. =S Men håpet kanskje at det ikke var sant.. Hehe Takk for svar )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Har hørt om flere som har vært veldig fornøyd med peugeot:) Vi har også sett oss ut en vi kunne tenkt oss... 307sw det da:) 2006-2007
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har en Peugeot 307 og er egentlig godt fornøyd med den, med unntak av èn ting: ABS-bremsene! Varsellampene lyser og jeg må passe på å parkere bilen i gir uten å bruke håndbrekket vinterstid. Om sommeren går det greit. Søstra mi kjørte også Peugeot og måtte skifte bremser to ganger på veldig kort tid.. Tror ikke de franske bilene er så glade i den norske vinteren, med skiftende temperatur og en blanding av fuktighet og kulde. Men jeg har hørt at Toyota er det beste valget. Driftssikre bilder. Jeg kommer til å bytte til Toyota etterhvert tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 har en Peugeot 307 Premium 2002 modell. den har gått 120000 km. ingen problemer veldig fornøyd!! romslig til å være "liten" bil!!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Min første bil var en 206, og jeg har aldri vært så glad i en bil! Det var en 2000modell, og fantastisk god å kjøre. Måtte skifte noen deler, men det var kun slitedeler, og det må man jo med alle biler. Elsker peugeot! :-D
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Har en 2002 1,6 Peugeot 206 stasjonsvogn, er kjempe glad i den. Utrolig lett å kjøre, parkere med og snerten. Kjapp er den også. Bruker lite i drivstoff. Stasjonsvognen er jo litt større enn personbilen, så hadde satset på den. Med en trille og noen handleposer, så tenker jeg du hadde vært glad for valget av stasjonsvogn. Stor inni også, selv om den er liten.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har en 1999 modell(som jeg dessverre må selge nå) som jeg har vært overraskende fornøyd med. Jeg var noe skeptisk til å kjøpe fransk når jeg kjøpte den, men har ikke noen negative erfaringer til nå. Litt småting har det vært, men er ting som stort sett må skiftes på alle biler etterhvert allikevel. Hvordan det er med bilsete vet jeg ikke, men syns det er grei plass i baksetet. Og som det ble nevnt her, den er gjerrig på bensin. Nå har jeg ikke kjørt så store avstander på 1 mnd, men fyller ikke bensin mer enn en gang i mnd. Kunne tenkt meg Peugeot igjen jeg nå når vi skal kjøpe ny bil, men mannen er ikke helt enig, og de har dessverre litt for små bagasjerom og bakseteplass for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå