Gå til innhold

hjelp til å finne en tapt ting!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sambo har blitt forsøkt fra stjålet 1500 dollar. han har en amerikansk bank konto med kort som nå er blitt forsøkt bestjålet. og nå når vi leter etter kortet så finner vi det ikke. han mener han har hatt det helt til han flyttet inn her etter jul, så vi lurer på om det kan være mistet i flyttingen, evt om ny leietaker har stjålet kortet i overgangen mellom flyttingen.

kortet er som et vanlig minibank kort, det står us bank på det og er rødt, hvitt og blått.

noen som får inn noe på det her????

han er født 050774

takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fant det.. men skjønner enda ikek hvordan noen kan ha stjålet fra han, noen som føler noe??

Skrevet

Hvor lå det? Jeg følte at det lå en skuff han ikke helt hadde tenkt at det kunne ligge i..

Har han hatt no uttak på kortet selv der han har kastet fra seg kviteringen el. Med kontonr? Føler det skjer via netthandel liksom.. Små beløp over lengre tid slik at dere ikke sku merke det... Bare en følse jeg fikk=)

Skrevet

det lå i en skuff han ikke hadde regnet med ja ;)

han hadde innbrudd i bilen for 1 og 1/2 år siden og da ble alle papirer stjålet. det er et stort uttak på nordea minibanken på blindern for noen dager siden. dette er første uttak på denne kontoen. vi har også funnet en person på telefonkatalogen.no som bor på en adresse som er nær der bilen hadde innbrudd imed hans navn og lurer på om denne personen nå har gitt seg ut for å være min sambo.

vi skjønner bare ikke hvordan dette kan skje? rop ut om du føler noe..

(ser på deg i helgen, har vært en travel dag som du skjønner *blink*)

Skrevet

Jeg trur ikke det er den personen som bor i nærheten.. Men at det ble gjort litt tilfeldig.. Hmmm men man kan jo ikke ta ut penger av minibank uten og fysisk ha et kort? Det er liksom noe som ikke stemmer..

(no problem=)

Skrevet

ja er absolutt noe som ikke stemmer.. men min sambo ble frarøvet mye papirer, og han vet ikke om det var et kort i disse papirene, for det var mye uåpnet post som han hadde med fra usa når han flyttet hit. og det kan ha vært nytt kort der.. uff hele greia er rar!

han får kontakte politiet og la de se på det, må ivertfall finne ut om noen går rundt å utgir seg for å være han :S

hvordan gikk legetimen idag forresten??

tenker på deg :)

Skrevet

ja, det må jo være sånn.. Men føler det var litt tilfelig det hele, og at det ikke er snakk om identitetsberøvelse..

Det gikk veldig bra hos legen i dag!!! Alle nivåer og alt var bra, progresteron nivået var noe lavt men han trudde at det var fordi prøven var tatt helt tidlig i syklusen.. Jeg fikk piller som skal stoppe blødningen=)))) og syntes jeg ser forbedring alt. Han sa også at jeg kan ringe og mase på time på poliklinisk gyn. avdelign på Ahus i hans navn, så jeg fikk fortgang i det hele.. Så alt i alt, veldig veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...