Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei alle sammen.. Jeg er i uke 15 nå og har ikke hatt UL ennå. Det jeg lurer på er om jeg kanskje venter tvillinger.Har en kjempemage til å bare være nesten 15 uker..alle kommenterer den og spør om jeg skal ha to.Har også veldig sterke symptomer ennå.. Dere som ikke hadde tidlig UL,hadde dere en følelse for tvillinger el mer symptomer?Eller hvordan fant dere ut at det er to der inne:)??
Perledykkeren Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 He he spennende å ikke vite enda da Jeg hadde en sterk magefølelse (ønske?) Var/er forferdelig kvalm og kaster opp hele dagen lang og det gjorde jeg ikke med de to første. Er også ekstremt trøtt og sover gjerne 12-14 timer i døgnet hvis jeg kan I tillegg kom livmoren over skambeinet i uke 5 eller 6 som er veldig tidlig. Dro på tidlig UL for å sjekke når jeg var 7+5 og jaggu var det jammen meg to små kropper og bankende hjerter der. Var også på UL i går (9+2) og nå så jeg to aktive småtroll inni der. kjempemorsomt! :) Det er klart det er mulig at det er to, men kjenner også flere som har vært megastore som "bare" har hatt en,og som til slutt freste hver gang de fikk spørsmål om hvor mange det var inni der (hi hi) Lykke til, blir veldig spennende på ultralyd da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå