Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 istedefor progesteron? Det selges ikke i Norge fikk jeg beskjed om på apoteket, så da må dere vel bruke noe annet? Og ligger dere etter å ha tatt det, eller er dere oppe og går med en gang etterpå?
snuffe Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Progestan? Det er virkestoffet som heter progesteron. Du kan få Crinone i Norge, som har samme virkestoffet. Men jeg går på Progestan. Visst selges det i Norge, men det er et uregistrert preparat, så man må ha en spesiell type resept for å få det og det tar gjerne et par dager å skaffe. Fikk beskjed om å ligge inntil en halvtime etter å ha satt Progestan dersom jeg hadde mulighet til det. Har stort sett gjort det morgen og kveld, men ikke ved den dosen jeg tar midt på dagen.
Frk.Ella Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg brukte utrogest, fikk ikke beskjed om at jeg måtte ligge etterpå. Pakningsvedlegget var på tysk og fant lite om det på nettet. Apoteket fikk ikke tak i progestan, så de ringte klinikken min og ble enige om et synonympreperat.
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Det heter progesteron i Sverige, og det solgtes ikke i det hele tatt i Norge fikk jeg beskjed om. Men det er jo det samme egentlig. Jeg er jo i Sverige, så da kjøpte jeg det her. Og jeg ligger en halvtime etter jeg tar de jeg. Sånn for sikkerhetsskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå