-*ønsketid*- Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg (20) og sambo (22) har nå vært sammen i snart 2år, har gått gjennom mye på godt og vondt, jeg har blant annet hatt en stor operasjon for snart et år siden.. Jeg blir bare mer og mer verpesyk og det er jeg desverre alene om... Jeg er ennå ikke ferdig med skolen, men jeg har en god jobb ved siden av og er ferdig om 1,5år og sambo jobber fullt. Saken er den at nå har jeg i tillegg fått diagnosen PCOS (vet det er eget forum for det her..), og det har ikke gjort det noe lettere for meg å legge vekk verpesyken. Hvertfall ikke når det er en av de vanligste hormonelle årsakene til barnløshet!! Jeg tror snart jeg går på veggen... Jeg og sambo kan prate om barn, men det er absolutt ikke interessant fra hans side å prøve på en god stund, å det skjønner jeg forsåvidt også med tanke på alder osv, men sjansene blir jo heller ikke større etterhvert som årene går da... Å jeg kjenner at dette er noe som tærer mer og mer på meg... Venninner og kjente begynner å dukke opp med stor babymage og jeg kjenner at jeg er mer misunnelig enn glad, selv om jeg prøver å ikke vise det.. Jeg vil også ha det sånn! Men jeg får krysse fingrene å håpe at sambo forstår meg litt etterhvert.. Selv om det ser håpløst ut når det står på..
amenneske Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Hei! skal bare si ifra at du er ikke alene, her sitter jeg verpesjuk, mens mannen er ikke interresert i barn, iallefall ikke akkuarat nå.men, poenget mitt va det, ikke fortvil selv om du har PCOS. Min beste venninde har det men hun har nå to velfødde små. Det eneste er at det blir en litt større utfordring enn ellers.Håper du får det til du og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå