Gå til innhold

Ringte bh for å si opp plassen der pga vi skal flytte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun må gå der helt til august???????Harregud så stress:=( Trodde oppsigelsestiden var på 2 mnd jeg.

Skrevet

her er det 1 måned. oslo. sjekk med barnehagekontoret i koomunen, høres rart ut.

Skrevet

ehhhhhh.

korsen kommune bor du i.

aldri hørt om at man ikkje kan si opp plassen midt i året.

det e enten 1 eller 2 mnd oppsigelsestid.

du ska ikkje betale t i august,

Skrevet

I vedtektene som du mest sannsynlig fikk sammen med papirene for å bekrefte plass i barnehagen skal det stå oppsigelsestid.

Skrevet

Her er det 3 måneders oppsigelsestid, så dette varierer fra kommune til kommune.

Men så lenge som ca et 1/2 års oppsigelsestid har jeg aldri hørt om. Syns de 3 månedene her er lenge, jeg.

Skrevet

bor i stavanger...halvt privat bh.Jeg betaler ikke helt til august..jeg skal jo prøve å få henne inn der vi skal bo.

Skrevet

Jeg tror 3 mnd e vanlig. dte vil jo nå si ut mai. I tillegg vet jeg at mange har et system der man ikke kan si opp helt på slutten av barnehageåret da det ikke er noen som begynner rett før sommerferien.

Les reglemanget til barnehagen. Det står nok der.

Skrevet

Skal du kjøpe ungen en bh i august eller? Trur ikke barnet trenger det enda nei..

Det heter bhg, BarneHaGe.

BH er BrystHolder!!!!

Skrevet

dette står i kontrakten. det er 3 mnd oppsigelsestid men du mi si opp før 01.02.09 vis du skal bare betale til mai. barnet mitt går selv i priv bhg i stavanger. vi fikk skriv om at vi måtte si opp før 1 feb vis ikke måtte vi betale til august.

Skrevet

men når det står i kontrakten, da har dere jo fått skriv om det, for det står i kontrakten. Kan ikke forvente at bhg 1januar skal sende ut brev til alle foreldrene, om at dersom de skal si opp plassen, da må de gjøre det før 01.02.

Bhg går jo ut i fra at dere leser kontrakten å setter dere inn i det som står der.

Skrevet

det står på hjemmesiden til min barnehage og. men du kan vel bare slutte å betale etter mai. eller har dere betalt depositum. jeg sente mail til bhg å sa opp plassen før 1 feb. har ikke fått noe bekreftelse, håber det går bra. skal nemlig flytte selv

Skrevet

Kan ikke huske å ha fått noe skriv om det.Uansett fikk jeg ny leilighet i går.

Skrevet

dette stod bl.a på skrivet fra bhg:

Jeg minner også om at de som skal slutte i barnehagen (skolebarn og

eventuelt andre) til sommeren, må si opp innen 01.02.09 , om barna skal

gå her til 01.05.09. De barna som skal slutte etter 01.05.09, må betale for

resten av barnehageåret. Viser til barnehagens vedtekter, punkt 17.

Skrevet

Kjempe lurt å slutte å betale, for da går det til inkasso.

Skrevet

åhh gad! Det har jeg oversett.Har du også barn i børesvingen?

Skrevet

Jeg fant en mor med et barn som var interessert i å "leie" vår plass når vi sa opp. Styrer sa først nei og da sa jeg at da kunne de helelr ikke ta inn noe nytt barn og få dobbel inntekt. Etter mye om og men snudde hun siden jeg hadde funnet et nytt barn og de da ikke ville gå i minus.

Skrevet

ok det var smart.Uansett tror jeg neppe noen som helst går i minus:=)

Skrevet

Som regel er det 1 mnd.. Men sier du opp etter en viss dato ( mai tror jeg), så må du betale ut året...

Skrevet

selv om det står i kontrakten og det sikkert er lov..må jeg si at det er nesten som ett overgrep. eier barnehagen barna eller??? Selv er jeg dagmamma, og får "kjeft" fra mine dagbarn siden jeg har 3 uker oppsigelse, for å ha tid til å finne nytt barn, og at det ikke blir kluss med inntektene mine, løpende utgifter har jeg jo.... stakkars alle disse familiene som syns jeg er så urimelig..når de kommer til barnehage med slike oppsigelsefrister!!

Skrevet

Jeg har ikke bil heller så da må jeg busse til bhg 4 ganger daglig 2 busser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...