Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Kjente meg med en fing i skjeden isted. På bakre vegg kjenner jeg helt bak en svæær hard kul.. og på venstre side i skjeden kjenner jeg noe hardt, akkurat som bein, eller brusk.. Er dette normalt? Husker ikke hvordan det var før fødsel., drev ikke å gravde meg så mye inni der...... men er mye videre der inn nå iallefall, det merkes!! Alt så bra ut på 6 ukers kontrollen da men...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Skjeden vil bli videre etter en fødsel, bekkenbeinet har utvidet seg, og dette er noe som aldri går tilbake. Men, det betyr ikke at skjedegangen blir vid i den forstand.Men man vil merke forskjell. Det du har kjent kan jeg ikke med sikkerhet si noe om.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Det kan hende at veggen mellom skjeden og endetarmen er tynnere og du kjenner rett og slett bæsj gjennom skjedeveggen. Det gjør jeg også. Syntes det var rart i begynnelsen, men er vant til det nå. Merker det jo ikke ellers, bare hvis det er bæsj der og jeg kjenner etter med en finger. Ellers bli skjeden videre etter en fødsel og det kan ta opptil ett år før man føler seg som før. Så ikke stress med det og la tiden være til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå