Gå til innhold

Laminering av UL-bilder? Noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det finnes både kald og varm laminering....

kanskje du får tak i sånn kald? så er du sikker..

en annen ting er at jeg har laminert masse bilder, og de ble ikke ødelagt.. men det er jo printet på et annet materiale...

Ta vanlig papirkopi (i kopimaskin) av bildene du vil laminere og så laminerer du papirkopien ;o) Fikk beskjed hos gynekolog at det vanligvis ødela selve ul-bildet å kjøre det i lamineringsmaskin, men kopibilder kan man jo prøve seg frem på. Så setter du originalene i albumet heller :o)

Takk for tips :) Har ikke våget å prøve på å laminere disse bildene for det papiret de er printet på er jo så tynt og glatt.

Får satse på å kopiere litt bilder da :)

Hei.

Da toåringen min var i magen var vi på 3d på majorstuaklinikken, laminerte bildene derfra, gikk kjempe bra !

Var moren min som gjorde det, vet ikke om d var varm el kald laminering. Men om noen lurer så kan jeg finne det ut.

Annonse

www.pandurohobby.no har lamineringslommer. Litt usikker på hvilke størrelser de har men kansje verdt et forsøk?! Jeg har kun laminert i A4 men resultatet ble veldig fint. Prøv deg frem med en kopi av bildet først så du ikke ødelegger originalen :)

Lykke til!

OBS OBS, jeg skrev inn en advarsel ang dette for 2 år siden.. vi skulle laminere orginale ul-ilder for å bevare de...

Alle ble svarte og ubrukelige, angrer den dag i dag for de er uerstattelige.. :-((

Men vi hadde ett igjen, det er bedre enn ingen..

Men IKKE laminere de på tynt orginalt ul-papir........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...