Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 er det noen andre der ute som er svært missfornøyd med puppene etter at dere har ammet? ammet jenta til hun var 13mnd og har nå hengepupper, ja snufs, og null innhold! hater puppene mine, og klarer ikke å vise meg naken... er jo ikke noe fint å ha puppene nedpå magen!
Serial mom Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Puppene dine ble ikke ødelagt av amminga, det er selve graviditeten som forandrer dem, så du kunne bare forhindra det om du hadde valgt å ikke føde barn. De er ikke ødelagte, de virka jo tydligvis helt fint til å amme med, og det er jo det de er ment for.... Finn deg en bra bh, det finnes mange på markedet som kan gjøre underverker:-) Jeg synes ikke noe om silikon og sånt, så det vil ikke jeg anbefale, men det eller et løft evt. reduksjon er vel ellers de alternativene du har.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Mine pupper var også ganske slunkne ettet ammeslutt, emn jeg investerte i gode bh-er og nå har de "tatt seg opp litt" Blitt fyldigere igjen nå De er ikke nødvendigvis slik for alltid!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 jAAAAAA!!! signerer her! Hater synet av dei, klarer ikke vise dei for typen en gang.... Ingen ting igjen, små og slappe. Før va jeg veldig fornøgd.... Håper d hjelper m litt pushup her....huff..
Talie Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Ja mine er langt fra like spenstige fra før, og det ene brystet var bedre likt enn det andre, så det henger mer enn det andre..he he.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Er med på denne gitt! Vil ikke si de henger, men har bare fått en rar form..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Mine er akkurat like som de var før jeg fikk barn. Men så har jeg alltid hatt veldig små pupper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå