tonil Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 blodprøve? det har ikkje eg hørt noe om. tatt test hjemme og skal til ul på fertiliteten i uke 7, ingenting i mellomtiden...blir helt forvirra... men det er vel ikkje vits i å mase om det for det er vel ikkje noe å gjøre fra eller til likevel? fastlegen syns ikkje det var vits i å ha time før etter eg hadde vært på ul. hilsen litt forvirra.... det er vel greit nok det eller? hm....
roffen Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 jeg fikk beskjed om å ta blodprøve 15 dager etter innsetting. Er den positiv, UL i uke 7. Legene praktiserer sikkert forskjellig fra sted til sted. Lykke til
MK73 Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Her er det bare snakk om forskjellig praksis mellom klinikkene, men egentlig så betyr jo ikke akkurat dette så veldig mye. Vanlig tidspunkt for første svangerskapskontroll er når du er 8-12 uker på vei, så hvis det er lang ventetid hos fastlegen din så kan du jo bare ringe og bestille en time til når du er 8 uker?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå