♥Irbeni♥ Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei alle dere flotte damer! Da e det ca. 5 mnd siden jeg var inne her sist og holdt dere med selskap. Har rett og slett hatt behov for en time-out! Jeg har 2 forsøk m full regime bak meg, fordi vi er av de som ikke er så god match og får egg på frys. Sisteforsøket vårt ble et langt helvette for å si det mildt. Jeg tok mine hormoner med iver og lyst, lite bivirkninger og det eneste jeg kan klage på er at jeg viste ikke at jeg hadde så mye tårer innabors. Jeg gråt for lite og ingenting. Da jeg kom til uttak fikk vi ut 17 egg (hurra!) og min manns prøve var bra. 10 egg ble befruktet og alle eggene var flotte fram til dag 3, da begynte de å falle i fra en etter en. Alikavell ble det to egg som kunne brukes og disse fikk jeg satt inn. Gleden var stor over å endelig bli ruger igjen! Da jeg kom hjem og skulle kose meg fikk jeg smerter over magen, tenkte at det sikkert var ømhet etter uttaet, men nei. Da viste det seg at jeg hadde vært overstimulert og blodet mitt var blitt faretruende tykt. Så da ble det først ei uke på blodfortynnende med blodprøvekontroll anna vær dag. uten bedring.. Dette fortsatte i 20 dager! Så jeg gikk på sprøyte i tilsammen 34 dager. Jeg var så oppstukket på mage og armer at jeg så ut som en heroinmissbruker. Jeg fikk gleden av å ruge på eggene mine i 12 dager, så kom smertene og mensen. Det var da jeg tenkte at nå må jeg ha en pause. Jeg klarte ikke tanken på nytt forsøk... Var faktisk så langt nede at jeg tenkte at barn for være barn. Jeg skulle ha ringt inn ny mens i okt/nov, men klarte ikke å ringe UNN før i januar. Det var ikke mye støtte å få, men det får så være. Men nå er jeg begynt å tenke framover igjen og kamplysten er tilbake. Selv om vi er av de som kun tydligvis bare får 3 innsettinge (ingen fryseforsøk) så er jeg litt pesimistisk ang. dette siste forsøket. Hvorfor skal det gå bedre nå enn sist. Vi har nok ikke tatt dette forsøket har det ikke vært for at vi får det gratis. Dette pga. av at UNN har et regime og det følger de slavisk, ikke etter hva som passer deg. De er heller ikke flink på oppfølging. Så nå ser vi fram til å ta fatt på det siste forsøet i april/mai, ikke før! Må næmlig til syden en tur først Etter det siste forsøket blir vi nok å kjøpe oss tre forsøk ved Volvat i Oslo! Dette ble litt langt og sytete, men gud det var godt å få det ut og det har vært godt med en pause! Lykke til alle dere her inne! Klem
tonil Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 fy søren! det er jammen urettferdig i livet... høres helt gruusomt ut. håper inderlig det lykkes no... og OM det ikkje skulle gjøres, så sa de på fertiliteten da eg hadde mitt siste forsøk, at hele 40% av dem som kjøpte privat etter tre misslykka, faktisk blir gravide!! det var herlige nyheter syns eg!! men...jammen kjemper vi med nebb og klør for å få vårt kjære lille vidunder... og jammen tærer det på...stønn stønn stønn... -men er ikkje usannnsynlig at det lykkes på tredje...det gjorde det for meg.. stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå