Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammer med 2 timers mellomrom på dagen? Min baby er 3,5 mnd....Han har ammet ofte og lenge helt siden fødselen. Jeg trodde det skulle bli bedre når han ble større. Han legger godt på seg. Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min er 14 uker, og jeg ammer også annen hver time, men måltidet varer sjelden mer enn 5 minutter, så det går greit :)

Skrevet

Gutten min spiser og 2 hver time i en periode på em/kveld, på fm sover han ganske mye. Han spiser som regel bare fra den ene puppen av gangen. Han er 3 mnd. Har han økedager så kan det t.o.m bli oftere...

Skrevet

Mini er snart 10 uker, han spiser også med 2 timers mellomrom veldig ofte. Både på dagtid og spesielt på kvelden, da er det spising i ett sett :)

Når de blir i den alderen er alt så spennende, de begynner å se seg mye rundt, klart det er litt vanskelig å konse om å spise da! Derfor spiser de mindre av gangen, og defor oftere. Det tror jeg da, passer med min vertfall

Skrevet

Ja, minst annen hver time ofte om natten også. Han legger kjempegodt på seg og jeg vet jeg har nok melk. Han er nok bare ekstra sulten denne gutten min :-) Håper det stabiliserer seg snart da (2 mnd nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...