Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal kjøpe ei reisetrille til ferien, skal på bilferie til Danmark. Vil ha ei vogn som tar mindre plass.

Har hatt ei Carena Easy, men det var ikke særlig god å trille. Tenker å kjøpe Maclaren-vogn, fordi hører mange skryter av den. Tenker litt på Maclaren Quest, men har jo aldri sett disse vognene "live". (bor på en liten plass med begrenset utvalg).

Så spørsmålet mitt er om denne Quest er like bra som Techno som de skryter av? (Synes de ser like ut på bildene)

Vil at den skal være god å trille, men skjønner at trillecomforten må vike litt når man skal ha ei lita reisetrille.

Eller andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellen på den og Techno er at Quest ikke har full liggestilling (men den går litt ned) og den har mindre hjul og er mye letter og mindre. Techno kan brukes fra nyfødt, quest fra 6 mnd. Vi har quest og den var overraskende god! Super å trille og tar minimalt med plass. har du et lite barn ville jeg tatt techno men er h*n over året ville jeg gått for quest. den er også billiger.

Skrevet

Techno 'en har også solskjerm i tillegg til full liggestilling. Vi gikk allikevel for Quest. Jeg er ikke verdens høyeste person og Quest var definitivt bedre og lettere å trille enn Techno, siden den er en del mindre. Har ikke brukt den skikkelig enda, men forelsket meg i den i butikken, og oppdaget i etterkant at det er den samme vogna ei vennine av meg har. Hun har faktisk ikke brukt sportsvognen etter at hun gikk til innkjøp av Quest fordi den er så mye greiere å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...