Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det blir så nakent og "trekkfullt" uten body under, men det blir klumpete og rart med. Og somregel litt for varmt også...

Hva gjør dere?

Finns det forresten noen plasser man kan kjøpe het tynne bodyer?

Tynnere enn de man får kjøpt på cubus, hm og lindex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker alltid body. Bruker stort sett heldresser over for å slippe at det blir så klumpete.

Skrevet

Ja, det gjør jeg også.

Men har så mange sånne fine sett med bukse og genser jeg har fått i gave. Vil jo bruke det, men hver dag tenker jeg bare "nei, gidder ikke... det er mye mer praktisk me body og strømpis" :)

Skrevet

Hmmm....bruker aldri genser. Har vel fått to stk som er brukt en gang hver. Går stort sett i ullbody, strømpebukse og en joggebukse over. Evt en sparkebukse/dress. Orker ikke ting som sklir opp i ryggen og sånn.

Skrevet

Jeg MÅ ha body under genseren på mini. Det er så gulvkaldt her vi bor at ellers blir han iskald på overkroppen. I tillegg så hoster han litt, så da er det greit å holde han varm på overkroppen. Han er straks 11 mnd og er jo på gulvet hele tiden.

Bruker ullbody under, og syns ikke det blir klumpete i det hele tatt :)

Skrevet

bruker tynne, kortermede bommulsbodyer, evt ull hvis kaldt, under gensere :)

Skrevet

Jeg gjør som hun Ella... Bruker alltid ull innerst da det er temperaturregulerende og det gjør ikke noe dersom han blir våt av litt gulp på skulderen. men jeg pleier å ha en tynn bomullsgenser oppå bodyen og tykke sokker/tøffler nede.. og når han ligger på gulvet har jeg ett teppe over rumpen og bena hans.

Ull er best =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...