Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå sittet i 20 min. i telefonkø for å komme igjennom til mitt NAV kontor. Ringte for å spørre om refusjonen for ivf medisinene mine var langt unna. Sendte inn kvitteringer og skjema i begynnelsen av januar, og hadde sårt trengt de 6000 jeg skal ha tilbake. Men da fikk jeg høre at de hadde 8 ukers behandlingstid!!

Og i avisene kan vi lese at arbeidsledigheten øker og NAV, ja de nedbemanner. Utrolig brukervennlig du... Bare litt frustrert her. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte inn mine kvitteringer den 16 des og fikk pengene mandagen som var, men deg gjelder for Oslo.

De er ikke av de raskeste :-)

Skrevet

Jeg måtte også vente leng. Sendte inn i oktober fikk pengene for fjorten dager siden

Skrevet

Ekstra mye saksbehandling i januar, for mange samler på kvitteringer hele året og skal ha refundert etter nyttår... Det var beskjeden jeg fikk i fjor....

Skrevet

OJ! Så kjipt! Her hos meg tok det under en uke! Bor i Bergen! Men det er jo litt rart hvis de sparer hele året, for da får de jo ikke penger tilbake....får bare tilbakebetalt 6 mndr bak i tid!

Skrevet

må rette opp litt her jeg. Du må sende inn innen 6 mnd etter du har passert 15 000 grensen. Derfor kan du samle opp et helt år og likevel få tilbake =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...