Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #1 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139591137 Eller spiller det ikken noen rolle for dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*toppris* Skrevet 6. februar 2009 #2 Del Skrevet 6. februar 2009 syns virkelig dere skal lese gjennom dette ja... ikke bra av dere det her....tenk litt da før dere gjør noe slikt, håper virkelig den artikkelen blir slettet helt og totalt fra databasen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #3 Del Skrevet 6. februar 2009 Alle kan lese den tråden. Flere tusen mennesker leser på forumene hver dag. Den tråden var ingen statshemmelighet i utgangspunktet, den var tilgjengelig for alle. Brukeren ble ikke outet. Ingen personlig informasjon ble lagt ut om noen som skrev i den tråden. For å oute noen må man faktisk avsløre hverm de er. Jeg synes dere er noen overhysteriske damer i denne saken.Hvis mammaen til denne jenta er så redd for at hun skal bli gjenkjent, ja da skulle hun ikke lagt ut innlegget i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #4 Del Skrevet 6. februar 2009 Man bør fader meg være nok trygg her på forumet til å kunne spørre om sånne ting uten at det blir artikkel ut av det.Det er det værste jeg har sett her inne å trodde dette aldri skulle skjedd her inne.Dere bør slette denne artikkelen eller så syntes jeg vi skal boikotte hele dinbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Del Skrevet 6. februar 2009 brukeren som skrev dette innlegget har det helt forferdelig nå og angrer bittert. Håper dere i DIB er fornøyde nå! Har sett mye her inne, men dette tar kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libido- Skrevet 6. februar 2009 #6 Del Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer. Jeg trodde virkelig jeg ikke skulle la meg sjokkere av Dere noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Del Skrevet 6. februar 2009 ....ser at webmaster AK har svart på flere tråder i dag, men ikke denne! Kanskje den var litt for vanskelig å svare på?? Det jo dette med moral, etikk og andre småting da.......??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 6. februar 2009 #8 Del Skrevet 6. februar 2009 Morn, morn! vi er ikke utpreget redde for å miste brukere og heller ikke redde for gode debatter. Jeg syns det er viktig å ta denne debatten som HI startet, for det er en særs viktig sak å diskutere. Jeg har imidlertid nå slettet innlegget fordi hun ønsket det. Vi hadde ikke normalt slettet dette, men fordi den har fått så mye oppmerksom har vi valgt å slette innlegget. Når det er sagt så tenker jeg at denne saken kanskje kan fungere som en vekker for alle som tar litt lett på det når de skriver innlegg her hos oss eller på andre nettsteder hvor det enten utleverer seg selv eller andre på en utilbørlig måte. Det er viktig å ha i tankene at alt som blir skrevet på nettet og alle bilder som legges ut i praksis kan brukes/misbrukes av hvem som helst. Vi har ikke kontroll på medier som legger ut innlegg fra våre debatter, som noen her tror. Men vi har kontroll på debattene her hos oss. Av ca 15 000 innlegg i døgnet på sidene våre, så er det jo ganske fantastisk at det ikke blir mer bråk oftere. Så slit debattene videre og syng ut! Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå