Tidligere Optimist.. Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei:) Jeg lurte på hvilke dager i syklusen tar dere hormonblodprøver? Har glemt det og tenkte å se hvordan det sto til med eggkvaliteten..så det blir vel FSH og Østrogen? Hvis du har høy FSH så betyr vel det dårlige egg? Så lenge siden jeg har vært her inne, så har glemt det.. Håper noen av dere orker å svare meg:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 disse to skal tas på dag 3 i syklusen, men kan også tas på dag 2 og 4. Høy FSH forteller noe om eggreservene dine. Høy FSH kombinert med lav østradiol tyder på overgangsalder. Lykke til
Tidligere Optimist.. Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Tusen takk for svar,Tryne:))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 hei vennen.. så bra at du ikke gir deg. kleeeeem
Tidligere Optimist.. Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Hei vennen min:)) Nei jeg gir meg jo ikke...men forhåpningene er vel ikke de samme som de var... Kommer du på msn etterpå eller? Klemmer til deg og Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå