Vinden blåser Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Nå har de 6 barn..derav to spedbarn..og de ønsker visstnok flere barn nå før sommeren... da lurer jeg bare på hvor mange barnevakter og tjenere de har?? når de i tillegg til disse ungene skla ha karriærer (som de visstnok skal legge på hylla etter hvert) så kan de umulig ha tid til å faktisk være sammens med disse barna sine... så samler de egentlig bare sammen unger for å ha sitt eget barnehjem?? selvfølgelig har ungene det bedre hos dem enn på et rottent barnehjem i uganda,men...
AO3 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg bare lest dette i sladrebladene, da, men de sier at Brangelina bruker nanny mye mindre enn mange andre Hollywood-kjendiser... Iflg sladrepressen er det mange kjendiser man knapt ser uten nanny, mens Brangelina kan ha styr på hele hurven alene. Men jeg har vanskelig for å tro at de ikke har noen nanny overhode... Jeg hadde i alle fall hatt det, hadde jeg hatt råd til det OG hatt seks unger! *rødme* *må slutte å lese så mange blader* Dessuten ammer hun faktisk tvillingene, det er jo ikke så verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå