gilgi Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Min fødselsdato er 31 okt. 1971. Kan du være så snill å se når jeg glir gravid? Evnt. kjønn og antall. Tusen takk på forhånd,
EnNySpire:) Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Får 3 til sammen. Føler du bare har en fra før?? Blir først en gutt, så ei jente...Tror du er gravid innen et halvt år:)
gilgi Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Så utrolig flink du er. Jeg har en gutt fra før av. Nå prøver vi for harde livet, skjer jo ingenting. Hmm, jeg som går rundt og håper at jeg klarer å få en baby i 2010. Ser du ca. når jeg blir gravid.
EnNySpire:) Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Takk:)Litt vanskelig å se månded, men ta ting med ro og ikke stress med å bli gravid...Ta hverdagen som vanlig og prøv å ikke stresse med det=)Det er da det klaffer tror jeg.. Jeg stresset fælt med å bli gravid, jeg hadde sex annen hver dag og tenkte på det å bli gravid hele tiden...Men så var det en månded jeg skulle være mye vekke og jeg tenkte på helt andre ting, hadde kun sex en gang den mnd og der satt spiren:) Veit det ikke er enkelt, men la kroppen få bestemme så sitter den før du aner:)hehe
gilgi Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Så sant så sant du sier tonerose, at vi ikke bør stresse med det. Sånn som denne mnd. har jeg egentlig ikke noen forventninger, kun hatt sex dagen før el-testet ble positiv og dagen etter den viste negativ. Mannen min orket rett og slett ikke mer. Han er også rett og slett lei av all prøvinga. Vi har nå prøvd siden okt. 07 når jeg hadde SA. Har vært hos gyn. og fått resept på enkelkur pergo. Hvis tanta kommer denne mnd. så skal vi prøve pergo. Masse lykke til deg og graviditeten forresten. Håper du får en knallfin svangerskap.
EnNySpire:) Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Tusen takk for det=) Ønsker dere masse lykke til og jeg håper virkelig det klaffer for dere snart.. Stor klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå