angelica-s Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Ser at vi er noen som skal teste denne uken....skal vi følge hverandre:) Jeg hadde dobbel ins...har IKM 16/17
<3 Jentemafian <3 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vi hadde vårt tredje forsøk i går. (alle gode ting er tre) Har ikm 18/19 Dobbel ins ja Da blir det spennende å se om det blir noe denne gangen, har en god feeling på denne uken. xxxxxxxx fingre
hegeno Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 jeg fikk satt inn ett egg onsdag og har fått beskjed om å teste den 18. februar:) Mitt første IVF forsøk. Hadde 6 inseminasjoner i fjor.
luna+gravid Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hei! hadde min 3 inseminasjon på Nordica mandag kveld, og skal teste 16 februar.Lykke til alle dere andre!Dette blir spennende!!!!!!
angelica-s Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Hadde også 6 forsøk i fjor...så dette er mitt 7. Håper uke 8 slår til med masse positive tester:) Det hadde vært morro med termin sammen:) Ellers syns jeg dagene går utrooooolig saaakte...he he:) Jobber i helga jeg, og det er egentlig godt, så går dagene litt fortere...he he:)
Nova1 Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Hadde mitt 6. forsøk på Nordica lørdag..IKM blir da 21/02
Nova1 Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 lykkes jeg ikke denne gangen, så kommer jeg til å hoppe over på IVF neste gang. Er det vondt?
angelica-s Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2009 Hvordan går det med dere jenter? Tiden her går bare såååå atfor sakte....tok en test i går som var negativ...men er vel litt for tidlig siden jeg bare er på dag 9-10. (Ins 2 og 3 februar) På toppen av det hele har jeg blitt syk nå da, er kvalm og har diare...så er jo håpløst å kjenne etter symptomer...he he Stikkingen i underlivet kan være tarmene...siden jeg er så mye på do...og kvalmen er jo vanlig kvalme...he he...plutselig så kjennes det ut som om mensen kommer, men samtidig så kan det være det at jeg er syk. Er så lei symptomer...har så mye nå grunnet sykdommen...he he Nei skal ikke være greit alt dette her... håper bare så sinnsykt denne gangen....er så tungt med nedtur etter nedtur...hva skal til liksom... ja ja... Hva med dere?? Klem fra
hegeno Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 jeg syns vel det har gått greit frem til nå, men i nå kjenner jeg at jeg begynner å bruker mer energi på å tenke etter om det har lykkes denne gangen eller ei. Siden jeg har vært gjennom IVF og går på progestan etter innsetting er det ingen vits å kjenne så mye etter symptomer. Har pupper som strutter og er fantastisk ømme, men det har de i grunn vært i tre uker siden jeg begynte på hormoner. Tror jeg skal gjøre som ellers og ikke teste før en dag etter at mensen skulle ha kommet. Har spart en del kroner på det Så om ikke mensen kommer mandag, skal jeg vurderer å teste tirsdag, men kanskje venter jeg helt til onsdag ..... og kanskje går jeg amok og tester alt søndag ... hvem vet
angelica-s Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2009 Hei Hegeno Lurte på en ting. Får du noe smertestillende på Nordica under uttak? Har en venninne som driver med ivf i norge og hun sier det var helt forferdelig smertefullt de gangene hun gjorde det offentlig og ikke fikk noe smertestillende. Men når hun har gjort det privat har hun fått, og da har det vært en helt annen opplevelse.
<3 Jentemafian <3 Skrevet 13. februar 2009 #11 Skrevet 13. februar 2009 Her går dagene sakte også, men vi prøver å ikke tenke så mye på det........ Sambo går på progestan så hun har ALLE symptomene så da er det ikke så greit å vite hva dette kan være hahaha Vi har bestemt oss for å ikke teste før torsdag neste uke hvis mensen ikke har kommet. Men så langt går det veldig greit har som regel begynt med festeblødning rundt denne tiden 8 dager etter ins men ingen festeblødning denne gang XXXXXXXXX Har fremdeles en god følelse for denne gangen men tørr ikke håpe enda.
hegeno Skrevet 13. februar 2009 #12 Skrevet 13. februar 2009 Ja, fikk smertestillende. Hadde fått beskjed om å ta en panodil en time før. Så fikk jeg veneflon i armen og litt morfin, men syns ikke jeg merket så mye av det. Følte meg i hvert fall helt skjerpet. Den skal vel mest av alt gjøre at man slapper av. Og så satte de lokalbedøvelse i skjedeveggen på høyre og venstre side. Med det så kjenner man godt at de holder på, men det var ingen utholdelig smerte. Litt sånn som hos tannlegen. Du vet at det snart er over og da er det helt ok. Og så er det superspennende å følge med på ultralyden når de tømmer den ene folliklen etter den andre:) Når bedøvelsen hadde gått ut var det imidlertid ganske så vondt, så det var best å sitte eller ligge i ro resten av dagen.
luna+gravid Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 Hei!har noen av dere testet?Angelica, mamma, luleåfåbe?entil? jeg testet igår den 16.2, og fikk en svak rosa strek.Svakt utslag på positiv altså.Tør jeg våge på at det skal gå denne gangen?Jeg ble inseminert kl.18, så skulle kanskje ha vneta til idag da men........ Jeg føler meg ihvertfall utrolig dårlig, med kvalme og uvel som bare det, ømme pupper og vondt i hodet.Skikkelig sliten og lett irritabel.Verst er den kvalmen i underlivet.Men, helt greitt det hvis det blir baby av det!Litt dårlig kombinasjon med helt ny jobb på mandag, men jeg forsøker å virke blid og glad, selvom jeg helst vil ligge hjemme på sofaen og jamre meg over kvalmen! Noen med erfaring med svak rosa stripe på testen(det er den testen de gir deg på Nordica). Jeg ønsker dere alle lykke til, og venter i spenning på dere andre!
angelica-s Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 17. februar 2009 Jeg fikk mensen nok en gang sent mandag kveld. Så da var 7 forsøk over...æsj og isj...lurer på når det skal gå?? Hva skal til liksom? alt er jo normalt...vet ikke hva mer jeg kan gjøre for at det skal gå...ganske frustrerende... Lykke til dere andre som skal teste:) og gratulerer med positiv test eliza:)
Ugla er mamma! Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Hei! Hører ikke til her..men vil jo gjerne følge med på dere. Vi fikk svakt rosa på testen fra Nordica dag 12 på kvelden, og et krystallklart gravid på clearblue digital dagen etter. Ser ut til at dette kanskje går rette veien eliza? Lykke til med test idag!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Så synd at det ikke gikk denne gangen heller. Du sier alt er normalt. Har du tenkt over deg selv? Som kosthold, røyking, vekt(nå vet ikke jeg om du er bevisst på dette)? får du i deg de riktige vitaminene? Jeg la om kostholdet og fikk det til. Begynte å spise mye sundere, flere friske grønnsaker, et variert kosthold med fisk, rødt og hvitt kjøtt. Gikk ned noen kilo. Nå fikk jeg til på normal måten da, så jeg fikk jo flere forsøk under en prøveperiode, men vi hadde prøvd i nesten 3 år før vi fikk det til. Det er surt å ikke få det til når alt virker normalt. Ønsker deg videre lykke til
hegeno Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 Det gikk ikke for meg heller. Vi får tørke snørr og tårer og se frem til nye forsøk angelica! Jeg tror jeg skal vente til april/mai før jeg setter inn nye egg. Har lest at det er enklere å bli gravid når alt annet spirer og gror:-)
luna+gravid Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 Så synd at det ikke gikk hegeno og angelica.Føler m dere, og ønsker dere all mulig lykke neste gang! Takk for gratulasjoner.
bumpi de bump Skrevet 19. februar 2009 #21 Skrevet 19. februar 2009 Så flott at testen ble sterkere, eliza68, da er du jo gravid da : ) Gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå