Gå til innhold

Å, nå må jeg syte litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant endelig den vogna jeg ville ha,og nå er den ikke ødelagt, men litt syk... Kjøpte en brukt Teutonia Mistral som jeg ble kjempe glad i, alt jeg ville ha. Og nå har den fått seg en liten "trøkk" så jeg må hale og dra og lirke når jeg skal legge ryggen helt ned. Jeg tenker jeg kan bruke den som bhg til høsten, og kjøpe en ny, men brukt til å ha ellers. Eller er det bortkasta? Vil ha lik vogn da, siden jeg er så glad i den. Men kjedelig å måtte stå i 5-10 min for å få ned ryggen hver gang mini skal sove.. Litt klaging fra meg her, siden bf ikke bryr seg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja dette er bakdelen med å kjøpe brukt! Utrolig kjedelig når sånt skjer! Men kan du ikke gå til en barnevognsbutikk å få reparert vognen da? Altså de vil nok ha betaling for det siden du ikke har noen garanti, men det er jo billigere enn å kjøpe en ny?

Skrevet

Ja, kan jo være det er enkelt og billig å fikse.

Men synes absolutt ikke det er bortkastet å kjøpe en "ny" hjemme og sende den gamle i bhg.

Jeg har hatt en vogn stående fast i bhg som sovevogn til begge mine gutter. Synes det er utrolig kjedelig å dra vogna med fram og tilbake. Og så lenge barnet er under 2 år iallefall så kan det jo godt skje at man får bruk for vogn på ettermiddagen eller om barnet plutselig blir sykt og man ikke skal i bhg dagen etter, så for min del ikke noe alternativ å la vogna stå i bhg i ukene og hjem i helgene.

Om den ikke lar seg ordne til en ok pris så ville jeg sett etter en fint brukt til en ok pris!

Skrevet

Vogna var helt fin da jeg fikk den, så er nok jeg som har ødelagt den. Men hvis det er lurt å ha en i bhg også, så ser jeg etter en ny brukt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...