Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt gode håndklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal være store badehåndklær som ikke loer, som holder seg myke etter vask i maskinen og som tørker godt. Alle gjør nemlig ikke det...

Skrevet

Altså som tørker kroppen godt..

Skrevet

fikk noen til jul av min x svigermor..

Svarte med noe rosa bånd og paljett bånd på ene kanten (faktisk tøffe)

Utrolig myke, selv nå etter x antall vask (og har ikke tørketrommel, så tørker på stativ)

Skrevet

Vet du hvor de ble kjøpt da?

Skrevet

Ingenting overgår cannonhåndklær. Ellers bør du se etter håndklær laget av egyptisk bomull. Jeg har cannonhåndklær fra Fieldcrest kjøpt på Howlid i Vibesgate på Majorstuen. De tåler virkelig alt. Mine kriterier for gode håndklær er at de skal tåle 60-95 graders vask minst en gang i uken. Deretter tørkes i tørketrommel. "Pyntebordene" og sidene skal ikke krympe eller "dra" seg og når man legger de sammen skal alle sidene være rette. Er like fluffy etter hver vask og suger masse vann. Badekåpene som er laget av det samme, er slik at man kan ta badekåpen rett på seg uten å tørke seg først. Så mye vann suger de opp uten å bli våte om du skjønner.

Koster litt da men har de en evighet. Mener jeg betalte ca 300 kr pr håndkle i dusjstr og tror at det var 200-250 for sånne til å henge ved vasken til håndtørk og 400-500 for de i queensize. Har Turiform også men det er skikkelig dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...