Cybele Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Tok abort 1.oktober. Angrer meg syk, visste ikke hva jeg gjorde, og undrer meg litt hvorfor ikke en eneste en av diverse helsepersonell (lege,, sykepleiere etc) suprte meg om jeg egentlig ville dette. Jeg ville det ikke. Men var i sjokk og gjorde noe jeg angrer meg i stykker på. Jeg og kjæresten min gjorde det slutt etter aborten, ingen av oss taklet aborten, begge ønsket egentliig barn. Høres vel rart ut, men sånn kan altså en krise og et sjokk ramme et vellykket forhold. Etter fire måneder i tung depresjon fra begge parter er vi endelig sammen igjen. Han har tilgitt meg aborten og sjokket, han forstår jeg ikke var tilstede i meg selv da jeg gjennomførte dette. Jeg forstår det ikke, men må prøve å akseptere å tilgi meg selv. jaja.. Jeg fortsatte med p-piller etter aborten (ble uventet gravid på pillen) frem til julaften. Da sluttet jeg. Nå er det 5.februar og jeg har ennå ikke fått mensen. Har utflod, men thats it. Har ikke hatt sex siden sexen i hadde da jeg ble gravid, så gravid er jeg garantert ikke. Kjæresten min er 32 og barneklar. Han reagerte så kraftig på aborten (han sa ingenting da jeg tok abort! Hvorfor stoppet han meg ikke? Det kan vel ikke en mann gjøre. Mye vanskelig her. jeg har tilgitt ham, selvsagt) at han ikke klarer å ha sex enda. Vi må vente. Ja, jeg kan ikke annet enn å respektere hans grenser selvsagt (vært kjærester en måned, rart å ikke ha sex når man har vært samboere i to år!) Kan du se når vi blir gravide igjen? Som du ser, prøver vi ikke ennå. Men p-pilelr har jeg ikke tenkt til å tygge flere av, og sexen regner jeg med begynner en gang. Jeg ønsker meg så fryktelig veldig et lite barn, og etter min opplevelse, er abort, FULLSTENDIG uakluet i fremtiden. Aldri, aldri mer. Ser du noe? Hvor mange barn får vi? Og hvilke kjønn? Takk for svar. Det betyr veldig mye for meg og du tar deg tid til meg=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 får opp at du blir gravid i sommer...juli/aug med en jente. Ser to gutter på dere men vet ikke helt hvor jeg skal plassere di henn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå