Gå til innhold

Anbefalte innlegg

uansett hvor mye du plages med bekkendet om det er mye eller lite, den ene eller andre plassen, så må jeg bare komme med et kjempe godt råd til dere :)

bekkend trening i basseng!!

jeg har slitt mye med smerter i bekkendet, men etter at jeg begynte med trening med fysioterapaut i basseng er smertene mye lettere. før kunne jeg ikke bevege meg ute nesten pga sertende i bekkendet, nå kan jeg gå turer til byen, før sov jeg utrolig dårlig pga jeg våknet av sertende i bekkendet da jeg snudde meg. var vondt å sitte, ja dere kjenner sikkert til smertende :) så dette bør dere prøve dere som sliter med det samme som meg.

anbefaler dette på det sterkeste.

å så er det jo også gratis :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139590000-til-alle-som-plages/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel gratis er det nok ikke for alle.... i allefall ikke her i kommunen.For å ha rett til gratis behandling må du ha påvist bekkenløsning med låsning / gangsperre. Jeg hadde det i de to forrige svangerskapene mine og fikk da gratis fysiobehandling, men denne gangen var jeg mer føre var og startet med behandling tidligere. Dette har nok gjort sitt til at jeg ikke har fått det fult så ille denne gangen - MEN jeg må betale all behandling selv.... Her koster bassengtreningen 300,- for 10 ganger, så det er jo i grunnen ikke noe å klage over, men det er ikke gratis:-)

Når det er sagt er også jeg veldig fornøyd med bassengtrening, selv om jeg ikke føler at jeg har fått noen langvarig effekt av det. Men det er godt å bevege seg litt uten å ha smerter! Jeg har i tillegg til bassengtrening gått til akupunktur, og det kan virkelig anbefales. Når jeg nå går hos akupunktur har jeg faktisk blitt bedre! Jeg var til behandling 4-5 ganger før jeg kjente bedring, men etter det har det bare gått fremover:-) Akupunktøren setter i tillegg nåler mot endel andre sv.skapsplager som jeg har, som bl.a. halsbrann og leggkramper. Merker også at jeg har mye mer energi etter en behandling, og med to små hjemme så kommer det godt med! Når det kommer til kostnader så er jo desverre akupunktur enda dyrere - her betaler jeg 350,- pr behandling, men for meg har det absolutt vært verd det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...