lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Huff.. jeg kan ikke noe for det, men jeg blir litt oppgitt. Føler meg nesten litt fanget i mitt eget hjem. Sambo har i det siste vært mye borte på kveldene. Han er hos en kompis og hjelper han med div ting, noen a de tingene kunne kompisen klart fint selv, men sambo er snill og hjelper til. Veldig flott det altså. Han er i tillegg på trening, noe jeg sef unner han. Og nå snakker han om å dra på skitur etter jobb med kollegaer. Jeg unner han egentlig alt det her, men jeg sitter her nå og er igrunn litt lei meg for at jeg ikke har mulighet til en "frikveld". Snupps vil ikke ha flaske, så hun er avhengig av at jeg er hjemme når hun skal ha mat. Neste gan skal vi jammen være litt tidligere ute med den flaska, Har masse mm i frysen, og vi jobber med den flaska. Sambo har vært litt negativ til å prøve med flaska, han gidder lissom ikke prøve å få det til heller. Men da får jo heller ikke jeg mulighet til litt bare meg tid... Synes det er litt urettferdig akkurat nå... Det skal sies at jeg koser meg MAX med snuppa på 2 mnd og jeg er jo ute på tur og har litt besøk om dagene og går på besøk, så sånn sett er det ikke så ensomt, men hadde vært deilig med en lilten kveld i ny og ne uten snuppelure i puppen og det hadde vært deilig å ha sambo hjemme på kvelden, så jeg kan få litt alenetid med han og. Føler vi trenger det nå. jaja... skikkelig syte innlegg, men måtte bare lufte litt følelser.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Skjønner deg godt jeg! Men det er bedre å snakke ut om det enn å brenne inne med det. Si hvordan du føler det. Spør om ikke dere kan lage noe god mat og kose dere hjemme sammen en kveld. Så prøver dere litt på flaska hver dag og vips skal du se at hun tar den til slutt. Så får du deg en etterlengtet kveld sammen med venner e.l. Lykke til:)
Frøken Freken Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke alltid disse gutta våre forstår hvordan det er å alltid være til stede for en liten babbis - døgnet rundt - ingenting handler om en selv lenger. For gutta er det anderledes - de kan leve mer eller mindre som før, derfor er det kanskje ikke så rart at dette med flaske ikke er så nøye for samboeren din. Men kanskje du skal prøve en alternativ vri? Spør om han kan være hjemme en bestemt dag - si at da inviterer du på middag og at du gleder deg sånn til at dere skal være sammen - disk opp med noe godt, ta en munkholm selv og la ham få en pils - ingen tv, bare mat, musikk og stearinlys. At snuppelure bare vil ha pupp er det vel ikke så mye å gjøre med kanskje, men dere kan iallefall ha noen gode stunder sammen du og sambo. Du høres ut som en snill smurf som forsvarer at sambo hjelper kompisen sin så mye. Men først og fremst er sambo forpliktet til å hjelpe deg. Håper det ordner seg. Mannen min og jeg fikk det mye bedre etterhvert som vi ble tryggere på foreldrerollen og jenta vår ble litt større. Nå handler ikke alt om henne lenger, jeg har til og med vært på fest og blitt skikkelig brisen! (Ikke at det er noe mål, da, men det var deilig!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå