Alvepia *happy mum* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 første ferske forsøk gikk te hæ......te.... å det samme med frys. Nå har vi tatt alt med ro å skal starte opp igjen så fort mensen kommer. ( den skulle ha vært kommet for snart 14 dager siden. ) ( JODA har testet, men ka e vitsen, den er jo bare negavtiv ) Rundt meg er alle gravid, beste venninna mi, 2 naboer , + 5 venninne tel.. Noen av mine venninner har fått smått i januar. Uff, begyn å bli så dritt lei... kan ikke den JÆ......la mensen komme???? Nå vil jeg så komme i gang med siste fryseforsøk på første offentlige forsøk. Denne gang skal jeg satse alt jeg har på babyklister... hehe.... Hvordan går det med dere da? Hilsen meg
tonil Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 det er sunt og godt å syte av og til, så vær så god -for det er forferdelig vondt når det popper opp mager babyer og og barnevogner OVER ALT når en sjøl e syyyk av lengsel.. kjenner meg igjen... og så e det så FORFERDELIG fortvilende å vente og vente og vente... vente på mens, vente på modning, vente på time, vente på gravitest, vente på...you name it... men jippi! tilslutt skjer det og du kommer til å være himmelfallen, nervøs, lykkelig, vantro hysterisk og smilende. og gravid. lykke til veeldig lykke til!!! hilsen meg som testet positivt igår
maja81!! Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hei Alvepia! Husker deg så godt fra sånn ca ett år siden. Da var vi nye her begge to. Jeg vil bare si at jeg har tenkt så mye på deg etter at dere mistet spiren. Skjønner at dette er forferdelig tungt for deg, men prøv å tenk positivt!!!!! Krysser alt jeg har av fingre og tær for at dere skal lykkes snart. *klemme*
Alvepia *happy mum* Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 Hei Maja81 Takker så mye for tankene Ja etter at vi mistet den første, gikk det skeis den andre gang og, MEN på den tredje ska det gå håper vi. Alle gode ting er tre, men på det fjerde ska det skje er det mange som sei. Men vi satse på det tredje Hvordan går det med dere ? *Klem*
maja81!! Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Det går bra! Vi var veldig heldige og fikk klaff på første forsøk. Fikk en liten jente i november! Ønsker at det samme skal skje med dere, snart!!! Jeg titter innom her en gang i blant og da følger jeg med på hva som skjer med deg! Fortsatt lykke til -og ja tredje forsøk blir bra!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå