Gå til innhold

Flere som skal ha tvillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 2 jenter på 8 og 11 år og bor i Møre og Romsdal:) Jentene kommer forhåpentligvis til å hjelpe oss masse:) Hvor bor du?

Det var litt av en overraskelse ja..;) Er ikke sikker på om jeg har landet helt enda heller:) Vi må jo snu opp ned på alt vi hadde tenkt, for nå kommer det ikke bare en, men to:) Tenk så heldige vi er:) Ikke alle som har slik flaks:) det er jo rett og slett ett mirakel:)

Dette takler vi vettu, Xisix:)

Nå skal vi bare gjøre alt vi kan for å holde de små englene inne i magen så lenge som mulig:)

Bor i Østfold, mer er faktisk egentlig Sunnmøring :) Joda, det blir enda mer spennende jo mer jeg tenker på det. Føler bare en enorm informasjonstrang akkurat nå, så jeg sitter på nettet så fort jeg har tid :) Vet du noe om hvordan det er med trening så langt ute i svangerskapet når det er tvillinger? Er så forskjellig hva som står rundtomkring. Legen min sa at det var bare å trene moderat, men vet ikke helt hvor mye erfaring han har med tvillinggravide..

Annonse

Ja jeg vet hvordan den informasjonstrangen er:) Jeg bestilte meg en ukeskalender fra tvilling foreldreforeningen. Nettsiden er www.tvilling.no. Tok bare noen dager før jeg fikk den:)

Jeg har også registrert meg på www.tvillingforum.com:) Der var det masse masse informasjon og finne:)

Når det gjelder trening fikk jeg beskjed om at jeg skal sykemelde meg i uke 20. Da skal jeg ligge 2 timer på formiddag og 2 timer på ettermiddag, for å avlaste livmorhalsen. Jeg ska ut å gå meg en tur på 30 min midt på dagen.

Utover dette tror jeg ikke at jeg kommer til å trene:)

Jeg hadde heller spurt jordmor om hvordan du bør trene. De har gjerne litt mer erfaring med tvillinggravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...