*Biola* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er så sliten! Føler jeg må virkelig ta meg sammen for å orke bare små ting, som f.eks ta ut av oppvmaskinen,.. Hvor kan jeg hente energi? Tips?? Jeg har i tillegg snart eksamen og MYE å lese.. har ikke energi til dette heller.. uff..
petite fleur Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Rekker opp hånda! Den eneste måten jeg får energi på, er å låne poden bort til mamma en natt....Da får jeg endelig sove litt og får energi nok til å gjøre litt mer enn det høyst nødvendige. Har tenkt på videreutdanning, men det blir ikke før sønnen vår er minst 18 :-) Sliiiiten ja....
Little Dreamer Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har det akkurat på samme måte...Huff blir helt oppgitt..Prøver å bygge opp energi med å komme meg ut å gå,powerwalk og få frisk luft men det lar vente på seg...Skal til legen imorgen og si at nå må jeg ha hjelp..Har sundt kosthold og...
Mor di! Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg! 20 uker på vei og har en AKTIV krabat på samme alder som din... i tillegg reiser bf bort i 2,5 uker til USA, og med 100% jobb ved siden av blir det S L I T S O M T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå