LilleBitteliten Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #26 Skrevet 8. februar 2009 monica: Takk =) Sakina var pent =) nesten som Sarina jo Kan jeg spørr hvor faren er fra?
monca*84*j12 Skrevet 8. februar 2009 #27 Skrevet 8. februar 2009 Ja syntes det er pent! Faren er fra Sudan, og er muslimsk.. Vet ikke om navnet er spesiellt Afrikansk eller om det blir brukt i mange "muslimske" land..
LilleBitteliten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #28 Skrevet 10. februar 2009 Okei, takk for svar Har du forresten forslag til mellomnavn til Zarina? Eller ville du brukt det alene? Jeg merker jeg blir mer og mer for Zarina skrevet slik. Hva syns du?
slurp Skrevet 10. februar 2009 #29 Skrevet 10. februar 2009 Zarina var fint det. Synes godt du kan bruke det. Vet ikke så mange Afganske navn, men jobbet sammen med en kjempesøt jente en gang som het Mariam, og hun var fra Afgandistan tror jeg. Navnet er jo ikke så ulikt Mariann eller Miriam, så det går sikkert fint å bruke i Norge.
LilleBitteliten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #30 Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar slurp! Mariam vurderer jeg faktisk litt.. Et vakkert navn syns jeg
MirandaC Skrevet 10. februar 2009 #31 Skrevet 10. februar 2009 Zarina var fint og spesielt! ;-) Ville skrevet Sarina, <3 Liker navnet Serena, men blir rart på norsk. Se-re-na. Sarina er pent. Minner meg litt om Sabrina, liker ikke det navnet Hva med Sarina Isabel Sarina Adriana Sarina Olivia
MirandaC Skrevet 10. februar 2009 #32 Skrevet 10. februar 2009 Jeg så at Bringebær Måne^^ hadde skrevet opp Nada.. Det kan du ikke bruke, det betyr ''ingenting'' på spansk! ;-P hehe
LilleBitteliten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #33 Skrevet 10. februar 2009 Takk for forslag! Olivia eller Oliva er nydelig! Oliva er slektsnavn, og kombinere de var jo pent ! Sarina Oliva, eller Oliva Sarina ? Zarina Oliva, eller Oliva Zarina ?
LilleBitteliten Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #34 Skrevet 10. februar 2009 Ava Zarina som kapabel foreslo er også nydelig!
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #35 Skrevet 10. februar 2009 Så koselig at du likte forslagene mine!:-) Adriel, Mio, og Louis er brukt i Afhanistan ja! Har en vennine som har en far derfra, og hun sier de navnene er populære der:) Olivia som mirandaaa forslår er nyydelig! Ava Zarina var kjempepent. Ellers Mairam er så nydelig! Spesielt på en mørk liten tulle! MASSE LYKKE TIL!<3
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #36 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes f.eks Sarina Olivia blir altfor tungt, for mange stavelser... Men stemmer fortsatt for Ava Zarina :-) Kan jo evt. bare bruke Zarina :-)
LilleBitteliten Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #37 Skrevet 12. februar 2009 Takk for svar Bringebær Måne ^^, festlig nick forresten! Adriel ble kanskje litt for likt jentenavnet Ariel når jeg tenker meg om. Men syns igrunn det var pent. Mio er veldig pent da, det samme med Louis! Ava Zarina har jeg bare begynt å like bedre og bedre! Sarina Oliva eller Oliva Sarina går kanskje også, jeg vet ikke, er litt tunge. Syns bare Oliva er et nydelig navn, som jeg har veldig lyst å bruke.. Men det får bli til en eventuell annen datter. For Sarina/Zarina vurderer jeg virkelig å kalle babyen i magen dersom det blir jente. Elsker det navnet! Syns det er så vakkert! Liker det bare mer og mer. Mariam er også nydelig! Takk, Bringebær Måne ^^
LilleBitteliten Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #38 Skrevet 12. februar 2009 Er egentlig enig med deg kapabel! Sarina Olivia er litt tungt. Er bare det at jeg elsker navnet Oliva, og så er det slektsnavn. Men det får jeg ha til en eventuell datter nr.2. For Sarina/Zarina har jeg veldig lyst å kalle datteren min denne gangen, da jeg bare begynner å like det mer og mer Elsker det navnet. Ava Zarina er nydelig! Det var et veldig fint forslag som jeg liker mer og mer, så takk for godt forslag kapabel
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #39 Skrevet 12. februar 2009 Ava Zarina er helt herlig:) Olivia er kansje litt likt Ava, men det gjør kansje ikke noe:) Kjempe spent på hva dere velger til slutt!;-) KLEM FRA:
-smiley86- Skrevet 13. februar 2009 #41 Skrevet 13. februar 2009 Siden pappan er fra afghanistan fungerer jo alle muslimske navn fint. Hva med Selin Sibel Yasemin Aylin Amira Alida Alina Desire Alt dette fungerer fint i alle muslimske navn, samt norge
Figa Skrevet 14. februar 2009 #43 Skrevet 14. februar 2009 Synes Sherine som jeg tror betyr søt, er et kjempe fint navn. Eller Parisa som betyr alv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå