Monika89 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hva synes dere..? Ser for meg en liten lyshåret rampe gutt med navn Emil-Andre,hehe Emil i lønneberget!
Villemo&Pjokken Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Emil i Lønneberget er Emil i Lønneberget. Personlig synes jeg Andre vil ødelegge Emil navnet. Emil er fint i seg selv. Nå liker jeg ikke Andre i det hele tatt heller da, virker som det er mange som bare kaster det bak etthvert fornavn bare for å ha 2 navn. Men det er bare min mening
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Enig med Villemo! Ødelegg nå ikke Emil på denne måten!
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Emil er fint, Andre er kjempestygt, det er jo et tall, første, andre, tredje. Hvis du mener André, så er det også forferdelig. Bindestreken ville jeg hvertfall ikke hatt... Emil Andreas er jo tusen ganger finere Jada jeg snakker rett fra lev'ra
TurboMaria Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Emil syns jeg er kjempefint. André er det styggeste og mest harrye navnet jeg vet om. Beklager.
trebarnsmamma84 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Ha sjølv ein liten Emil=) Emil-Andre synst eg ikkje var så fint... Emil Andreas Emil Alexander Emil Johannes Lucas Emil(Emiiil) Christian Emil Øyvind Emil Alexander Emil Julian Emil Sander Emil Daniel Emil
slurp Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Enig med de over ang. Andre-navnet. Stygt og harry. Emil er kjempefint.
Monika89 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 Hehe,oj.. Ble veldig nedstemt på dette ser jeg..
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Emil er flott alene, ikke ødelegg det ved å slenge på kustygge (!) André, det er så forferdelig harry..
MirandaC Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Emil-Andre måtte hvertfall bli skrevet Emil André. Liker ikke bindestrek navn. Emil er kjempepent, men ikke Andre. Kall han bare Emil , eller Emil Andreas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå