ønsker1til Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 20 januar fikk jeg en liten jente. Hun har fått navnet India April og er helt perfekt Hun kom litt før termin, og var 2790 gram og 48 cm. Det er en ganske spesiell følelse og sitte her nå med en datter i armen mine. Jeg ser og ser på henne i timesvis for å se om hun ligner på meg og min familie. Ganske spesielt når jeg ikke vet hvordan donoren ser ut. Det blir så spennede fremover og se utviklingen inntil nå har hun så og si ikke skreket. Selv om hun er 16 dager gammel.. Muligens en rolig baby Skrik og skrål kommer vel tidsnok tenker jeg, hehe!! Men foreløpi ligger hun bare å kikker seg rundt med de STORE øynene hennes. Lykkelig mamma!!
Månestråle75 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer med lille India April :-) I dag er det bare ca 45 dager igjen til min lille jente kommer. Kos dere!!!
gliring Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Grattis till den lilla - vilketfint namn!!! Ha det mysigt! /Asta
Daydream Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer så mye!! Kos deg masse og nyt tiden med India April
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer så mye. Det er et mirakel hver gang:)
Tjorven1 Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Å... så hyggelig å høre! Det må være helt fantastisk og kjempe merkelig. Kos dere masse sammen :-)
StorkeMammaen Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Åh, så herlig. Gratulerer så mye!! Nydelig navn til vesla di og Kos dere masse. Klemmer fra oss
ønsker1til Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2009 TUSEN TAKK for alle gratulasjoner!!!! ojeg ønsker ALLE her inne lykke til med drømmen om en baby! håper virkelig alle lykkes klem fra oss to
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer med baby !!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå