nr2-imagen:) Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Av og til våkner hun og da putter jeg inn smokken og da sovner hun igjenn.. har nesten litt dårli samvittighet at jeg ikke gir henne mat om natten
Lillepusen-78 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Gutten min er 4 mnd. Han får mat ca kl 19, og legger ham ca kl 20. Han våkner som regel for mat igjen rundt kl 05-06. Han våkner noen ganger på natten og da gir jeg smokken. Da våkner han liksom ikke helt, ligger bare og klager litt. Er det mat han vil ha så gråter han skikkelig.... Han er stor gutt, da. Over 8,5 kg.....
Frøken Freken Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Snuppelure har spist kveldsmat klokka 2000 og frokost 0700 siden hun var rundt 3 måneder. (Flaskebarn)
WildPrincess Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Her har frøkna sovet ca 12 timer sammenhengene fra hun var ca6 uker. Ikke noe problem det sa de på helsestasjonen. Da hun var 4/5 uker vekkte jeg henne ca kl 24 og gav henne mat i halvsøvne. Men kuttet ut det etterhvert. Når hun var rundt 3 1/2 mnd begynnte hun å våkne mer på natta og var sulten. Da begynnte vi så smått med velling på kvelden og hun sov igjen hele natta . Nå er hun 4 1/2 mnd og våkkner innimellom og skal ha mat en gang mellom 4 og 7. Merker veldig godt forskjell på de nettene og de nettene hun sover hele uavbrutt. Hun er MYE mer opplagt når hun har fått sove sammenhengende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå