Gå til innhold

Noen som har peugeot 807?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kikker på ny bil, og har blant annet sett på en peugeot 807.

Eller, det er egentlig den eneste biltypen som er aktuell i den størrelsen av de vi har funnet.

Er det noen som har den, eller som har prøvekjørt den?

Hva synes du i så fall om den?

Det er ganske langt for oss å dra for å prøve den (Mange timer) og denne uken har jeg rett og slett vært i så dårlig form at en dag i bil rett og slett ikke frister. Og i så fall må mannen årøve den alene, så ville gjerne vite om noen andre har noen meninger om den bilen?

Skrevet

Kan egentlig ikke hjelpe deg, annet enn med å si at jeg også har lyst på den bilen!

Har sett på den, men ikke prøvekjørt. Veldig god plass i den, med bare 6 seter inni er det god plass til vogn og handleposer

Har i dag en Peugeout 307, den er også 7-seter men mye mindre. Men det er jo en grunn til at jeg vil oppgradere og ikke bytte bilmerke. 307'en er god å kjøre, aldri noe galt, oversiktlig og familievennlig. Ungene har god utsikt ut vinduene og setter pris på detaljer som koppeholdere, nedslagbart bord i setet foran (flybord) osv.

Skrevet

Vi har den! Måtte invistere i ny bil nå når vi venter vårt 4. barn. Den er DYR, men foreløpig verdt hver krone!! Kjempegod å kjøre, romslig, fleksibel og pålitelig. Absolutt ikke noe å lure på, - "løp og kjøp"!

Den virker litt "lang" og uoversiktelig i panserdelen i starten, men det blir fort en vanesak. Det samme gjelder håndbrekket, som er på venstre side av setet. Nå blir det rart å ha det på høyre side!

God plass til vogn når det er 6 seter i, og plass til barnas venner når vi har 7 seter.

Lykke til med bilkjøp!

Skrevet

Japp har slik bil den er romslig og alt andre er topp.

MEN tenk på fransk og teknologi hører ikkje serligt ilag.

Har hatt trøbbel med den. Sidedørene har sann av og til tildens med og opne seg igjen når vi skal ha den igjen.

det eletriske i vindushevingen fjusker av og til.

hovedlyse detter ut av og til.

Men husk at det kan vere DÅRLIGT arbeid på verkstaden.Snakker om rykter jeg har hørt.

Det kan vere mandagsbil vi har kjøpt.

Skrevet

Har hatt den, varebil da vel å merke, men synes den var utrolig god å kjøre, stor men fortsatt oversiktelig....

• 10 år senere...
Skrevet

Hei

jeg har en Peugeot 807 2009 120 hk 2,0 diesel .

den ville ikke starte idag du hører bare en klikk når jeg vil starte.

i tillegg høre en rare lyd når jeg vrir nøkkelen først.

kan nå hjelpe med? Har noen peiling på hva det kan være?

Skrevet
14 minutter siden, Mustis skrev:

Hei

jeg har en Peugeot 807 2009 120 hk 2,0 diesel .

den ville ikke starte idag du hører bare en klikk når jeg vil starte.

i tillegg høre en rare lyd når jeg vrir nøkkelen først.

kan nå hjelpe med? Har noen peiling på hva det kan være?

Klikk er startmotoren som... Altså, enkelt og kort forklart: lite strøm på batteriet. Verre er det ikke.

Anonymkode: 1609a...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...