Gå til innhold

Byåsenjenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for et trivelig treff på Jordbærpikene i dag:) Jeg og Heidimoren har allerede snakket om å gjenta suksessen med et nytt treff neste torsdag. Men vi er åpne for forslag om nytt sted - med litt lavere støynivå kanskje...

Fyr løs med forslag:)

Egon?

Det lune redet?

Andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,et nytt treff er helt greit for meg=) Men hvor vi skal møtes-er jeg ikke helt sikker på..Mange koselige plasser da,med moderat støynivå!!! Fine plasser på solsiden? Egon har god pizza=) Lune redet-ok=) Er ikke så oppdatert på cafe fronten-så noen andre kan godt bestemme hvor/når!!!

Skrevet

Jeg kommer nok innom en tur. En plan om dagen... osv... :)

Bare blåbær på solsiden?? Mormors? Samme for meg!

Skrevet

Heihei=)

Hadde vært kjekt å gått på et sted som har litt lunchretter å velge i. Men er heller ikke særlig oppdatert på kafèfronten, så noen andre får bestemme=) Egon, peppes og den type steder er vel steder som er greit å få litt romslige bord på? Og kanskje litt roligere enn kafèer?

Hva med deg, Elina86? Kommer du og den lille? Hadde vært koslig å sett dere igjen også =)

Skrevet

Da tar jeg en sjefsavgjørelse og sier at vi møtes på Egon i Søndre klokka 12 på torsdag :D

Heidimoren: Vi kan jo gå innom der og reservere bord etter fysio på tirsdagen.

Skrevet

Jepps=) Da gjør vi det. Sikkert greit å få et bord der, hvor ikke støynivået er så høyt.

Skrevet

Jeg skal gjøre nok et forsøk på å slenge meg med... Ikke lett å få alt til å klaffe bestandig! :)

Skrevet

Høres bra ut! Ser ut som vi blir en bra gjeng denne gangen også=)

Skrevet

Hallå :-) Jepp, Heidi, jag blir med i sista minuten :-P! Ska bli kul att træffa er igen, och ni andra också såklart ;-) Mitt internet ligger nere så ær så ouppdaterad nu før tiden, tur att jag hann se det! Och bebisen blir med ja! Kommer inte att kika in något mer innan imorgon nu

så om det blir nån ændring før treffsted eller liknande så får nån gjerne sende en melding till mig på 46391618 :-) Vi ses!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...