Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei. Noen her inne som har tatt mr undersøkelse? Jeg veier selv 130kg og er 181høy, skal på mr av hodet. Det jeg er redd for er at maskinen ikke tåler meg og at det skal være for trangt.
Elvirra Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Maskinen tåler deg.. Trangt er det for alle ,uansett vekt tror jeg! Lykke til
bamsemums83 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Da håper jeg det! Er det noen andre som har erfaring med høy vekt og mr maskiner?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 da jeg var i mr for en del år siden så gikk d greit.. Tror jeg var rundt 115-120 i den tiden, og 173 høy... Så tror ikke du har noe å bekymre deg for... viss det var fare for at du ikke fikk plass i maskina så tror jeg nok legen din hadde sagt fra om det før h*n henviste deg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Mr er forkortelse for Magnetresonanstomografi. Se her http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå