Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har endelig rotet meg til å få nesespray i hus, så nå går pumpingen som en lek! Så deilig, forsvant nesten 2dl fra ett bryst på et blunk, og det midt på dagen! JUHUU
"Liten" lykke Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 hva slags nesespray er dette? Skal den lette pumping eller øke melkemengden?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Syntocinon. Hjelper på utdrivningsrefleksen.
2 fine små Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Helt enig, har jobbet altfor hardt med puppen før jeg fikk denne i hus, samtidig er det helt ok å få den nå mot slutten av fullammingen, fordi man jo har mindre melk etter 6 mnd. Men jeg burde selvsagt hatt den for lenge siden, det er jo himmel og hav i forskjell på effektivitet da. Makan...
Makko med to små gutter Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Bruk den med måte... Jeg fikk den etter bare et par uker, nå er mini straks 6mnd, og jeg har ennå kanskje 1/4 igjen i flaska. -Slimhinnene mine i nesa er ganske sår, så har helt slutta å bruke den... Men ja den gjorde forskjellen på 40 og 120ml ;-)
Miamimom Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg merker ikke forskjell med og uten spray jeg Hva kan det komme av? Får ut ca 40ml på hver pupp både med og uten..noen ganger litt mer, noen ganger litt mindre.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Jeg merket også fint lite forskjell... Det som hjalp meg var å pumpe etter en varm dusj og så sitte rolig i et varmt rom uten distraksjoner, i starten i kombinasjon med spray, men så gadd jeg ikke styre med den og det ble ingen særlig forskjell.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Brukte den flere ganger hver dag i tre mnd da jeg begynte å jobbe, kortet veeldig ned pumpetiden, hadde ikke orket uten. Ingen såre slimhinner her, eller andre bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå