Mor di! Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Vi sliter så sinnsykt! Holder en knapp på Jonas, men han har da et søskenbarn som heter Jonah, og det blir litt vel likt... Forslag mottas med takk!
MirandaC Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jonas er kjempepent, men så utrolig vanlig. Syns ikke du skal tenke på at søskenbarnet ditt heter Jonah, eller noe sånt. GÅ for d dere syns er finest. Even og Jonas er fine navn. Passer perfekt sammen <3 Andre navn jeg synes Even passer sammen med er ; Even og Kasper. Even og Jonathan. Even og Jesper. Even og Tobias. Even og Fabian. Even og Nikolai. Lykke til! ;-)
prebs Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Disse synes jeg passer godt: Lars Erik Eirik Anders Peder Johan Sindre Sondre Stian Petter Håkon Jørgen Magnus Jonas er fint, men litt likt søskenbarnet, ja, men synes det kommer litt an på hvor mange år det er mellom dem.
Mor di! Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Mellom Jonah og den lille blir det tre år ca, og de kommer til å ha ganske mye omgang så vi har egentlig slått det fra oss.... Ellers har jeg foreslått Nikolai for samboeren min, men han vil ikke. Han vil heller ha Johan, men jeg er nødt til å smake på det navnet en stund... Ellers har vi hatt både Sindre, Jørgen og Magnus i tankene, men vi har nær slekt i utlandet, og da blir Jørgen litt vanskelig. Søskenbarnet mitt har en sønn som heter Magnus, men vi treffes svært sjelden så vet ikke om det gjør noe....men vi får se =) Takk for gode forslag!
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 For meg er Jonas og Even navn i helt forskjellige kategorier. Forslag fra meg blir: Even og Iver Even og Arve Even og Olaf Even og Sivert Even og Severin Even og Johan Even og Alf Even og Halfred Even og Haldor Even og Albert Even og Torvald Even og Tallak Even og Tollef Even og Asmund
Zeke Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Gjør slik som vi gjorde he he lillebroren til Even heter Marius hi hi våre barn heter dette , helt sant. Vi strever med å finne navn som nå passer til de nå jentenavn og guttenavn.
anaina Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Syns Even passer bedre til Even og Iver Even og Ola Even og Magnus etc
mamma til fire små Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 even og iver klinga veldig bra i mine ører:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå