Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spådde meg gravid i februar. Nå har jeg vært hos legen. Årsaken til at jeg har hatt kraftige blødninger i en måned er en spontanabort, sannsynligvis i des.

Kan du være så snill å se på meg igjen? Ser du fortsatt positiv test i februar?

Lurer veldig på graviditet fordi dette sliter veldig på psyken og forholdet mellom meg og mannen.

Mannen min har byttet jobb, men trives ikke. Kan du se noe ang.jobb for han?

Byttet selv jobb i høst pga.depresjon og stress. Trives godt i ny jobb, men det er et vikariat som går ut i juni. Har permisjon fra min faste stilling ved en arbeidsplass jeg føler er medvirkende til depresjonen. Ser du noe ang. jobb for meg fremover?

Er veldig takknemlig for at du tar deg tid til meg.

jeg: 20.02.74

Mannen: 03.12.75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen..

ja jeg føler fortsatt pos test i februar men er jo mulig om du har hatt en abort at d kan henge igjen enda...

Ang din jobb så tror jeg at d vil dukke opp noe der du er nå og trives så godt, det er nok ikke full jobb men nok til at jeg tror du kommer til å velge d i stedet for å gå tilbake til den andre...

ang mannen din så får jeg ikke opp så mye akkurat nå....mn skal se på d senere....er ikke helt på nett med meg selv i dag....

:)

Skrevet

Tusen takk for svar fra deg. S.a.var i des.så håper den positive testen du ser vil dukke opp snart. Takk for at du vil se mer på mannen min.

Håper du er mer på nett med deg selv idag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...