Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fikk tvillinger på første forsøk (har vært kjempeheldig!!) og har no hatt tre forsøk i ettertid.

og i går testet eg POSITIVT!!

Det er nesten helt uvirkelig.....

Og egentlig kjemperart...syns eg..

5 dager etter innsettelsen ble eg nemlig skikkelig premenstruell (uten blødning) og gav helt opp. (egentlig var det nesten litt godt å gi opp for det er så forferdelig slitsomt å håpe og frykte og håpe og frykte om hverandre til en blir helt GAL)

-men så etter enda nesten en uke ble eg skikkelig obstipert og dermed begynnte håpet å stige igjen. (det var nemlig det første tegnet eg hadde ved første svangerskap)

Vel, så startet all vondtingene i magen igjen (skjønner det rettt og slett er psyken og spenningen som setter seg der..) fordi eg plutselig (ganskel motvillig) begynnte å håpe mer og mer..

(redselen for å bli skuffet er så stor...en lurer på kor mange ganger en skal klare negative tester.)

men så gikk det BRA!!!

helt udfattelig.

Eg er jo ikkje så langt på vei, men gleeeeder meg så forferdelig....skal på ul 26.februar,,,,eg eeeeeeeeeee så spent!!!!!

takknemlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med positiv test :)

Skrevet

Gratulerer så masse med positiv test:)

Dette var kjempekjekkt og lese, blir helt varm om hjerte:)

Skrevet

takk for svar!!

har lyst til å rope det ut til hele verden, men så vil eg likevel ikkje at noen skal vite det enda, så DEILI å få sagt det til noen....

tror mannen allerede begynner å bli lei av mine utallige "tenk at eg e gravid!"-overfall, han e noe mer balansert enn meg, hehe..

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille spiren!

Vi er igang med 3. og siste forsøk i disse dager. Så jeg håper vi er like heldige som dere :o)

Har du satt inn ett eller to egg denne gangen?

Skrevet

denne gangen bare ett egg.

skulle gjerne satt inn to, men i og med tvillingene kom tre mnd før tiden, så var det en risk å ta, og legen var veldig negativ til det. Dessuten ble eg så grundig overstimulert at det til slutt bare var ett egg igjen.

(av fire forsøk så her de måttet bremse meg tre av gangene pga for høy dose. ganske utrolig syns eg med tanke på at eg faktisk trodde de lærte etterhvert.)

Denne gangen reagerte eg så på dosen at eg ringte og dobbeltsjekket før eg startet, men de påstod det var riktig likevel. -men etter tre dager beytnnte eg å kjenne tegnene i magen på overstimulering og ringte etpar dager etter og fikk fremskyndet timen min en dag. da var det helt kaos i mine pco-eggstokker og eg hadde tre dager uten puregon før uttak. ganske fortvilende...)

men det rare med det hele er at da eg ble gravid med tvillingene var eg også grundig overstimulert..og hadde vondt for å bevege meg fordi eg var så sprengt..

kanskje det er bra for meg å bli overstimulert? merkelig...

noen som har opplevd det samme?

veldig lykke til!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...