Gå til innhold

Er quinny freestyle 3xl comfort så ille som "alle" skal ha det til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter vogn, og blir ikke klok. På papiret ser quinny freestyle 3xl comfort helt perfekt ut ift hva jeg er ute etter, men det er ikke mye positivt å lese om den i div barnevognsfora.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var fornøyd med denne vogna en god stund. Det eneste jeg synes er minus med den er tyngen nå som vi har andre vogner også. Om du ikke skal mye inn og ut av bil med den er det en kjempevogn synes jeg. Veldig god å trille både i snø og i marka.

Skrevet

Har den. Har da vært ganske fornøyd, et par ting jeg har klaget over, men har ikke noe å sammenligne med da. Vi kjøpte vognen fordi den var på halv pris når vi skulle ha vogn.

Veldig fornøyd med bagen, litt kort var den, men helt greit. Lillegutt sov som en drøm oppi der. Fornøyd med instektnettet som har glidelås.

Misfornøyd over plassen i "kurven" under vogna. Ikke plass til mye. Ennå værre når sportsdelen er på, da den er mye lengre ned enn bagen, må jobbe skikkelig for å få trøkt noe inni der.

Sportsdelen kan settes begge veier, postivt. Men den har lett for å tippe hvis det blir for mye vekt på en siden (når den er vendt mot meg) Så lite praktisk i byen hvis man har en del poser.... Ikke noe særlig plass under vogna, og den tipper lett hvis man henger for mye på "styret".

Men har klart oss fint med denne, men ville nok ikke valgt den en annen gang nei.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med vår Quinny freestyle ihvertfall, snuppa er såvidt 2 år nå, brukes hver dag, både som turvogn og sovevogn. (Brukt den siden hun var ca 6 mnd.)

Snuppa her er ikke veldig stor, og har fin sovecomfort med voksipose osv. Tenker hun også kan sove i den til høsten, dersom hun fortsatt trenger dupp på dagen.

Hun er også veldig rolig, så vi har ikke hatt behov for å bruke selene for å feste henne i. Når hun sitter/ ligger forovervendt, kan den lett bli litt for lett på forhjulet, og nesten velte, men har ikke vært noe problem her, ettersom hun ligger rolig. Dersom veska mi henger på håndtaket, og hun ligger i vogna, så slipper jeg den aldri.

Lykke til i valget av vogn!!

Skrevet

jeg angrer på at jeg i det hele tatt solgte den vogna!!

Mest genialevogna jeg har hatt!

hadde bag til en februasrbaby, helt supert, han ble for stor for bagen når det ble sommer og varmt ute, da var det ingen sak å gå over til sportsvogn. Jeg opplevde den Aldri som ustødig! Og syntes heller det ikke var så pes å få noe oppi handle kurven, var jo glidelås på den!

Skrevet

Jeg er av de som styrer langt unna quinny, har hatt endel vogner opp gjennom, den er den eneste jeg har vært virkelig misfornøyd med. Den er ustø og velter lett som flere over har skrevet. Kalesjen er veldig kort, noe som jeg ser på som en stor ulempe. Sportsdelen, ekkel og vinglete. Min sorte, ble falmet selv om jeg oppbevarte den innendørs. Trillet såklart i sol, men den skal ikke falme så fort.

Eneste plussen jeg kan komme på er håndbremsen.

Er jo sååå mange andre vogner du kan velge i stedet:)

Annonse

Skrevet

Er storfornøyd med den vogna, enten jeg er i byen eller i marka. Enkel å få lirket inn på full buss/trikk også. Har aldri opplevd at den har bikket, og har hatt tunge poser på. Selv om kurven under kan virke litt liten er det utrolig hvor mye man får pakket inn under det (med litt vilje) .

Skrevet

Vi har hatt denne vognen fra lillemann var 5 mnd og bruker den fremdeles nå når han er 2 år og 4 mnd. Har vært kjempefornøyd med vognen hele tiden. Det eneste problemet nå er at den er blitt for kort i lengden, men vi har en lang gutt og det ser ikke ut som om han plages med at beina stikker litt utenfor foran.

Lykke til med valget.

Skrevet

Jag har hatt den og aldri hatt noen problemer med den.

Skrevet

Har den til poden på straks 2, hatt den siden han ble født. Er kjempefornøyd! Aldri opplevd den som ustødig, og den ser like fin ut i dag. Gutten her er ganske lang, men var aldri noe problem med bagen. Han måtte uansett over i sprtsdel, fordi han prøvde å sette seg opp hele tiden.

For min egen del er jeg mye mer misfornøyd men simoen som vi har som bhg-vogn, den ser shabby ut den :-s og trillecomforten finnes ikke.

Skrevet

vi er også veldig fornøyd selv om jeg kan skrive under på de negative sidene- så skulle jeg valgt n y hade det blitt teutonia 3X etterleannet... den har alt dette og litt til..

Skrevet

Er kjempefornøyd med den vi også:)))

Har hørt noen klage på den, men jeg skjønner ikke hvorfor. Har aldri opplevd noe negativt med den. Noen sier den er liten, men minsten her på 2 1/2 år passer den fortsatt, og kan ha den lenge enda. Hun er ei stor jente for alderen sin.

Jeg har tre barn, og har hatt 6 vogner (en combivogn og en trille til hver av de...alle kjøpt helt nye), og quinny vognen er ikke dårligere enn noen andre.

Og ingen vogner er finere...det er helt sikkert:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...