MirandaC Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Når jeg tenker meg om, er det egentlig utrolig vanskelig å finne navn! Greit, alle har vel en liste på 10-15 jente- og guttenavn som man liker, men å velge ut blant dem .. ?! Det er jo nesten umulig! Jo mer jeg tenker på d, er jeg nesten glad man er to stykker, som skal bestemme! Hehe. hva synes dere?
trebarnsmamma84 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Ikkje heilt einig...hehe=) For me er så ueinige.....At hadde eg vore aleine,hadde eg funne navn med ein gang,mens mannen har ikkje vore heilt einige i dei eg har funne=) men da er vanskeleg ja...... Me har til slutt blitt einige på alle våre 3,men da har vore vanskeleg å finne...han likar noken,som eg ikkje likar og omvendt=)
MirandaC Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Ja, skjønner hva du mener ;-) Men jeg og mannen min har ganske lik navnesmak Heldgivis! ;P Men det er jo enkelte navn jeg er fan av som han ikke liker, og omvendt. Men de fleste er vi faktisk ganske enige i ;-) hehe. Får bare finne det fineste navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå