Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Menopur og har fått utrolig ømme og vonde pupper, noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også utrolig ømme pupper da jeg gikk på Menopur. Måtte ha på meg BH'en om natta, noe jeg aldri ellers pleier å ha, fordi det var sååå ubehagelig når bare dyna kom borti de! Men det positive med det var jo at de ble litt større;)

Men det har vell mer eller mindre gått over nå!

Skrevet

Ja det er utrolig ubehagelig, har også vondt i skuldrene. Dette ved siden at alle hormoner som raser i kroppen er ikke akkurat gøy:-)

Trøster meg med at kanskje det skjer noe i kroppen som kan resultere i et egg.

Mannen tilbyr masasje men tror det er til hans forlystelse, ikke min:-)

Skrevet

Hehe:)

Når jeg brukte Menopur så ble jeg veldig for lei meg. Kunne lage middag el. og bare plutselig begyne og gråte. Det var forferdelig når jeg var sammen med andre. Slik var det ikke da jeg gikk på Gonal-F, da ble jeg mer sint/store humørsvingninger og hadde hetetukter som liknet grisen! Hehe:)

Så dersom jeg mot formodning noen gang må gjennom enda et ferskt forsøk så ville jeg helt klart brukt Menopur!

Skrevet

Jeg hadde også hetetokter med gonal-f. gikk som regel i undertøyet hjemme, det var helt forferdelig, menj eg tror naboene undret veldig.

Nå har jeg bare veldig humørsvigninger (og vonde pupper) gråter veldig frem til jeg har satt sprøytene ( tar 2 stk), når de er satt blir jeg utrolig fort sint!

Mannen min fortjener en medalje stakkars:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...